بازدید معاون وزیر ارشاد

سالن آمفی تئاتر دهلران ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سالن آمفی تئاتر دهلران ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 " محمود اسلامی" در سفر به استان ایلام با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان از سالن آمفی تئاتر شهرستان مرزی دهلران بازدید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید در تماس تلفنی با مدیرکل طرح های عمرانی وزارت ارشاد، بر تسریع در تکمیل این طرح تاکید کرد.
وی اظهار کرد: مدیرکل طرح های عمرانی وزارت ارشاد برای بازدید از این سالن و تکمیل آن همراه با پیمانکار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ظرف هفته آینده در محل پروژه حضور خواهند یافت.
اسلامی با تاکید بر اینکه تلاش می شود این سالن به صورت چنده منظوره به زودی افتتاح شود، تصریح کرد: این سالن ظرفیت لازم برای طراحی به منظور استفاده در فعالیت های تئاتر و سینما را دارد و پیگیری های لازم برای راه اندازی سالن سینما در این مجموعه در دراز مدت نیز اقدام خواهد شد.
"بهزادعلیزاده" نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید، اظهار کرد: دهلران وسیع ترین و دومین شهرستان پرجمیعت استان ایلام به شمار می رود که توجه به فضاهای فرهنگی در این شهرستان بسیاری ضروری است.
وی خواستار راه اندازی سالن سینما در دهلران شد و گفت: ۳۸ میلیارد ریال سال گذشته از محل مسئولیت های اجتماعی نفت برای این مجتمع اختصاص یافته است.
فرماندار ویژه شهرستان دهلران هم به ظرفیت ها و استعدادهای هنری این شهرستان و حضور هنرمندان دهلرانی در جشنواره های ملی و بین المللی، گفت: دهلران هرساله میزبان جشنواره ملی شرهانی با موضوع و محوریت ایثار، شهادت و مقاومت است.
"لطیف صادقی" تکمیل سالن آمفی تئاتر ارشاد را از مطالبات هنرمندان و مردم دهلران برشمرد و افزود: امید است حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان، زمینه ساز تکمیل این پروژه در استان باشد.
شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان با محوریت فرهنگ و هنر از دیگر برنامه های سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دهلران است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است