فرماندار ویژه شهرستان مرزی دهلران

زریساخت های فذهنگی هنری دهلران نیازمند توجه ویژه است

زریساخت های فذهنگی هنری دهلران نیازمند توجه ویژه است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران " لطیف صادقی" یازدهم آذرماه ۱۴۰۲ در نشست شورای اداری دهلران با حضور معاون وزیر ارشاد اسلامی گفت:نشست و برخواست با اصحاب رسانه و معتمدین و متنفذین همواره در سرلوحه کار ما بوده و امید است این سفر دستاوردی برای تکمیل سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی و توجه به سینما در این شهرستان داشته باشد.
علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی  در نشست شورای اداری دهلران با بیان اینکه فرهنگ از عرصه های مهم است و در حوزه جنوب ظرفیت های فرهنگی و انسانی زیاد است، افزود: زیرساخت های فرهنگی این شهرستان ها نیازمند توجه ویژه هستند.
وی با قدرانی از دستور معاون وزیر ارشاد جهت تکمیل سالن آمفی تئاتر دهلران، گفت: مجتمع های فرهنگی هنری شهرستان های دره شهر و بدره و آبدانان نیز نیازمند توجه ویژه هستند.
نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی شرهانی شناسنامه افتخار استان و جنوب استان و دهلران است که باید دبیرخانه دائمی آن در دهلران ایجاد شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام هم در این نشست از نگاه ویژه معاون وزیر ارشاد به استان قدردانی کرد و گفت: شهرستانهای جنوبی استان با توجه به ظرفیت های مختلف هنری و فرهنگی در استان و کشور سرآمد هستند و هر کدام ویژگی منحصر به فرد دارد و دارای منابع فکری غنی هستن
د"علی هوشمند" افزود: هنرمندان در استان ایلام بویژه حوزه جنوبی استان بر اساس کارهای فرهنگی و هنری در حوزه هنر و فرهنگ و شعر و ادبیات و هنرهای نمایشی در عرصه ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.
وی با اشاره به مشکلات حوزه فرهنگی دیگر شهرستان های جنوبی استان، گفت: مجتمع فرهنگی و هنری آبدانان دچار فرسودگی وسایل سرمایشی و گرمایشی شده و مجتمع دره شهر مشکل سرمایش و گرمایش دارد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بدره نیز نیازمند اعتبار برای ساختمان اداری است.
دیدار با خانواده مرحوم "کیومرث مرادی" سراینده کتاب شعر "آب و آئینه" و اهدا لوح و حضور بر مزار مرحوم دکتر "عادل آذر" و "کیومرث مرادی" از دیگر برنامه های سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دهلران بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است