معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران

51 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک ایران دهلران پرداخت شد

51 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بانک ایران دهلران پرداخت شد

 

نعمت الله حاتمی در دیدار با رئیس بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه دهلران با تبریک 22 آذرماه سالروز تاسیس این بانک گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 43فقره تسهیلات اشتغالزایی شامل طرح های بنیاد برکت،کمیته امداد،بهزیستی،بنیاد علوی و مشاغل خانگی با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال به متقاضیان توسط این بانک پرداخت شد.

 وی افزود: همچنین در این مدت 68 فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد.

معاون سیاسی فرماندار ویزه دهلران با بیان اینکه از این تعداد ۳۵ فقره تسهلات ازدواج و ۳۳ فقره تسهیلات فرزند آوری می باشد،اظهار کرد: در مجموع در این راستا نیز ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت گردید.

حاتمی از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در دهلران قدردانی کرد و گفت: مدیریت اسلامی و انقلابی برای خدمت به مردم موجب گشایش مشکلات آنان می شود و رویکرد دولت معطوف به حل مشکلات مردم است و نقش بانک قرض الحسنه مهر ایران در این رابطه مهم است و باید ارتباط دو سویه بانک و مردم در حوزه اعتماد تقویت شود وتکریم ارباب رجوع بصورت ویژه مد نظر باشد.

رئیس بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه دهلران گفت: مطالبات این بانک زیر نیم درصد است و در این زمینه جایگاه خوبی در سطح استان داریم.

اکبر سلیمانخانی گفت:منابع این بانک دوهزار میلیارد ریال می باشد که چیزی معادل هشت و نیم درصد منابع استان می باشدو سهم نقدینگی این شعبه در شهرستان دهلران تقریبا ۸ درصد می باشد. وی با بیان اینکه سال گذشته ۴هزار و ۲۰۶ فقره تسهیلات توسط این بانک پرداخت شده است،افزود: امسال نیز یکهزار و 55 فقره تسهیلات و در مجموع با دو هزار میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد. رئیس بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه دهلران گفت: از این تعداد ۳۲۵ فقره کالا کارت می باشد

وی از پرداخت 351 فقره تسهیلات بدون ضامن بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال در سال جاری خبرداد و گفت: در سال جاری ۳۰ فقره تسهیلات مسکن به مبلغ ۶ میلیارد ریال پرداخت شد.

سلیمانخانی اظهار کرد: در خصوص رفع نیازهای ضروری باهمکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد ۲۷۳ فقره تسهیلات خرد به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال نیز به مددجویان این نهاد مردی پرداخت گردیده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است