افتتاح نمایشگاه عشایری

نمایشگاه توانمندی های عشایر دهلران با حضور وزیر کشور افتتاح شد

نمایشگاه توانمندی های عشایر دهلران با حضور وزیر کشور افتتاح شد

 "احمد وحیدی" در بدو ورود به محل سالن دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان دهلران نمایشگاه توانمندی های عشایر را افتتاح و از آن بازدید کرد.
وزیر کشور که در این بازدید مورد استقبال عشایر غیور شهرستان دهلران قرار گرفت، اظهار کرد: عشایر نقش موثری در اقتصاد استان و کشور دارند.
وی با قدردانی از برگزار کنندگان این نمایشگاه، تصریح کرد: مردم استان ایلام به ویژه عشایر غیور این استان همواره نقش مهم خود را در حوزه های مختلف، دفاع از نظام اسلامی، امنیت و توسعه کشور ایفا کرده اند.

فرماندار ویژه دهلران گفت:در این نمایشگاه  ۱۵ غرفه از صنایع دستی و سوغات دهلران پیش بینی شده است.

لطیف صادقی افزود:ایجاد نمایشگاه دائمی برای عرضه صنایع دستی عشایر طبق دستور وزیر کشور انجام می شود.

مدیر کل امور عشایر استان ایلام نیز گفت: همزمان با ورود وزیر کشور به دهلران ۱۲ نمایشگاه توانمندی های عشایر استان ایلام افتتاح شد.

"محمدجواد خانزادی" افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها معرفی توانمندی های عشایر استان است.

وی با بیان اینکه با برند سازی و بسته بندی مناسب محصولات عشایری ارزش افزوده بیشتری نصیب این قشر مولد خواهد کرد، ابراز کرد: ۴۰ درصد صنایع دستی استان توسط عشایر تولید می شود.

خانزادی افزود: ۶۰ هزار نفر در قالب پنج هزار و ۸۰۰خانوار عشایری در استان وجود دارد وارزش تولیدات عشایر استان در سال ۳۵هزار میلیارد ریال است.

با حضور احمد وحیدی وزیر کشور با نام و یاد حضرت فاطمه زهرا (س) ۱۲ نمایشگاه صنایع دستی و توانمندیهای عشایر در استان ایلام شروع بکار کرد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است