وزیر کشور در جمع مردم دهلران:

پیروزی ملت فلسطین مساله امروز مردم جهان/ ان.جی.ال و پتروشیمی چهره دهلران را تغییر می دهد

پیروزی ملت فلسطین مساله امروز مردم جهان/ ان.جی.ال و پتروشیمی چهره دهلران را تغییر می دهد

" احمد وحیدی" روز پنجشنبه در جمع مردم شهرستان دهلران با اشاره به جنایت های رژیم غاصب اسرائیل در غزه اظهار کرد: یکی از مسائل بزرگ امروز ما پیروزی رزمندگان مقاومت است و امروز، اولین مسأله همه نقاط جهان پیروزی مردم فلسطین است.
وی با بیان اینکه امروز مسأله ملت ما هم پیروزی ملت فلسطین است، ابراز کرد: مردم یمن که خود تحت شرایط سختی قرار داشته و دارند، امروز دغدغه شان حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده و امروز مسأله ملت ما هم پیروزی ملت فلسطین است.
 
وزیر کشور با اشاره به اینکه انتخابات یک موضوع تعیین کننده و سرنوشت ساز است، یادآور شد: در انتخابات اسفندماه ریل مدیریت و توسعه کشور برای چهار سال به دست نمایندگان مجلس سپرده می شود و امید است که یک حماسه جدیدی با حضور حداکثری در انتخابات آفریده شود.
وحیدی با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو یک بار دیگر قدرت و عزت مردم ایران به رخ همه عالمیان نشان داده خواهد شد، افزود: حضور با شکوه مردم در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.
وی با اشاره به مطالبات مردم استان و شهرستان دهلران، ابراز کرد: اتفاقات خوبی در استان روی داده است و بیش از سه میلیارد یورو در بخش ان. جی. ال و پتروشیمی در حال تحقق است و این ۲ سرمایه بزرگ می تواند چهره شهرستان و استان را تغییر دهد.
وزیر کشور با راه اندازی و تکمیل مجموعه ان. جی. ال آلودگی هایی که برای سال های طولانی این شهرستان را تحت تاثیر قرار داده، کنترل می شود، افزود: این طرح بسیار مهم است و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو در حال انجام است.
 
وحیدی با اشاره به اینکه مسئولان این مجموعه پیش بینی کرده اند که آخر سال جاری عملیات اجرایی آن به سرانجام برسد، ابراز کرد: راه اندازی این مجموعه اتفاق بسیار خوبی برای استان است، انتظار می رود که پتروشیمی دهلران نیز فعال شود که حتما در توسعه استان و شهرستان نقش مهمی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه سهم دهلران در طرح سامانه گرمسیری پنج هزار هکتار است، گفت: انتقال آب از طریق این سامانه به دهلران در حال انجام و در دستور کار قرار دارد و به عنوان یک پروژه جدی مورد توجه دولت است که کار آن به سرانجام برسد.
وحیدی با اشاره به مطالبه مردم در خصوص مرز چیلات در دهلران، یادآور شد: در این خصوص با وزیر کشور گفت و گو شده است که البته طرف عراقی در مورد چیلات موافقت نکردند ولی تلاش ها ادامه خواهد داشت که این مرز برای مردم شهرستان دهلران باز شود، البته شرایط از طرف ایران کاملا مهیا است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه مسائل شهر باید مورد بازطراحی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: مبلمان شهری دهلران باید ساماندهی شود که از آن حمایت خواهد شد.
 
گام‌های مثبتی برای توسعه شهرستان دهلران برداشته شده است
استاندار ایلام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان و ۳۱۰ شهید دهلران، گفت: گام مثبتی برای توسعه شهرستان دهلران برداشته شده و تلاش‌ها برای راه‌اندازی پتروشیمی دهلران در اسرع وقت، استمرار دارد.
" حسن بهرام نیا" راه اندازی پتروشیمی دهلران را یکی از مطالبات مهم مردم دهلران عنوان کرد و افزود: وزیر کشور امروز صبح با وزیر اقتصاد و دارایی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی نفت و رئیس کل بانک مرکزی در تماس تلفنی خواستار رفع مشکلات پتروشیمی دهلران و راه‌اندازی این مجموعه در اسرع وقت شد.
استاندار ایلام یادآور شد: وزیر کشور در راستای اشتغال و کارآفرینی و معیشت مردم دغدغه دارند و امروز صبح نیز رایزنی های لازم را برای توسعه (ان جی ال ۳۱۰۰) انجام دادند.
وی در پایان با قدردانی از استقبال مردم دهلران، گفت: مردم دهلران دلداده نظام و انقلاب هستند و همواره پایبندی خود را به نظام و انقلاب اثبات کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است