فرماندار

جوانان نقش آفرینان عرصه های مختلف هستند

جوانان نقش آفرینان عرصه های مختلف هستند

مجید عسگری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان دهلران به مناسبت هفته جوان گفت:نقش جوانان در همه عرصه ها پرفروغ و توام با موفقیت و پیشرفت در امور است.

وی به نقش جوانان در سرنگونی رژیم ستم شاهی،دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اشاره و افزود: هر جا به جوانان اعتماد شده آنها صادقانه پای کار بوده و کشور را از گردنه های سخت عبور داده اند.

فرماندار دهلران تاکید کرد: شور و نشاط جوانی و سرعت پیگیری مطالبات را باید در ضمیمه جوان به رسمت شناخت و همین شور و نشاط و سرعت جوانی موجب تسریع در امور خواهد بود.

عسگری به اهمیت برنامه ششم به جوانان و تلاش و برنامه ریزی دولت برای برجسته کردن نقش جوانان در عرصه های مختلف اشاره و گفت:تا قبل از این دوئلت جوانان برای دریافت تسهیلات ازدواج مشکلات زیادی دارند ولی امروز به همت دولت این تسهیلات به آسانی در دسترس جوانان است و سقف آن نیز افزایش یافته اگر چه ما معتقدیم این روند باید بیش از این هم تسریع شود.

وی به تسهیلات مسکن جوانان تحت عنوان مسکن اولی ها هم اشاره و افزود:در زیمنه اشتغال جوانان نیز دولت برنامه های خوبی اجرا و در دست اجرا دارد و امروز زمینه اشتغال جوانان با محوریت دستگاه های حمایتی و تسهیلاتی از این حوزه ها به جد دنبال می شود.

در این نشست رحم خدا شیخ محمدی مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان هم گزارشی از روند اقدامات در حوزه جوانان را ارئه و جوانان نیز مطالبات و مسایل خود را مطرح کردند و گزارشاتی از اقدامات خود را بیان کردند.

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است