فرماندار ویژه دهلران

۱۴۰ میلیارد ریال برای طرح های عمران روستایی دهلران هزینه شد

۱۴۰ میلیارد ریال برای طرح های عمران روستایی دهلران هزینه شد

 "لطیف صادقی"  در آئین بهره‌برداری از این پروژه‌ها با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: آسفالت معابر روستاهای حمزه، خیبر، بدر، بیت فزیه، نهرعنبر و وحدت به میزان ٢٨ هزار و ۳۰۰ مترمربع از جمله این پروژه‌ها است.
وی افزود: اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ملی، نفت و فروش زمین برای این پروژه‌ها که به صورت نمادین در روستای حمزه به بهره برداری رسید هزینه شده است.
فرماندار ویژه دهلران ضمن قدردانی از اقدامات بنیاد مسکن در روستاهای این شهرستان، یادآور شد: در سال جاری جهت اجرای طرح هادی ۱۶ روستا شامل شن‌ریزی، بیس و آسفالت، جوی و جدول و دال بتنی مبلغ ۱۶۴ میلیارد ریال هزینه شده و اجرای طرح هادی ۶ روستای دیگر در دست اقدام است.
صادقی یادآور شد: بهره برداری از ۱۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در بخش دشت‌عباس و مرکزی که به‌صورت نمادین در روستای مملح انجام شد از دیگر پروژه‌های افتتاحی در این ایام است که به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: برای احداث این واحدهای مسکونی ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده که ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و ۱۶ میلیارد ریال از تسهیلات قرض الحسنه بانکی هزینه شده است.
مدیر بنیاد مسکن دهلران نیز در این آیین گفت: جهت رفع مشکلات طرح هادی و تامین زمین روستاها تهیه و بازنگری طرح هادی ۳۰ روستای شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
"امیرحسین  علیکرمی" افزود: تا کنون ۶ طرح ابلاغ گردیده و ۱۸ طرح در مرحله تصویب قرار دارد و ۶ طرح جهت طراحی به مشاور واگذار شده است.
مدیر کمیته امداد دهلران نیز در این مراسم، اظهار کرد: در سال جاری برای تعمیرات ۳۴ واحد مسکونی مددجویان در شهرستان ۴ میلیارد ریال هزینه شده است.
"عبدالرضا باسره" افزود: ۸۳ واحد مسکونی مددجویان این شهرستان نیز در سال جاری با هزینه ۱۰ میلیارد ریال گازکشی شد.
ادای احترام به شهدای گمنام و قرائت فاتحه و غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهید "کاظم خرسان" در روستای عین خوش از دیگر برنامه های مسئولان شهرستانی در بخش دشت عباس از توابع شهرستان مرزی دهلران بود.
شهرستان گرمسیری دهلران در مجاورت استان خوزستان و در ۲۲۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است