در ششمیمن روز از دهه فجر

غبار روبی و دیدار با خانواده شهدا

غبار روبی و دیدار با خانواده شهدا

فرماندار ویزه دهلران وامام جمعه به اتفاق بخشدار زرین آباد،شهردار و جمعی از مسئولان بخش و شهرستان  با حضور در گلزار شهدا به شهدای گمنام شهر پهله  ادای احترام کردند و یادمان شهدا را افتتاح کردند.

فرماندار ویژه دهلران در این آئین با تبریک دهه فجر از ساماندهی و احداث گلزار شهدای گمنام شهر پهله قدردانی کردند.

دیدار با خانواده شهید روح الله باسره ودیدار با مردم از دیگر برنامه های ششمین روز دهه فجر در بخش زرین آباد می باشد.

 همچنین همزمان با ششمین روز از دهه فجر در بخش سراب میمه از پروژه ها یی افتتاح و با مردم و خانواده شهدا دیدار شد.

فرماندار ویژه دهلران در آئین غبار روبی گلزار شهدای بخش سراب میمه با تبریک دهه فجر گفت: سربلندی و اقتدار نظام مدیون خون شهداست و وظیفه ما خادمان مردم ادامه راه شهدا با خدمت صادقانه می باشد.

لطیف صادقی با بیان اینکه شهدا جان خود را فدای انقلاب و ارزشها کردند افزود:وظیفه ماست که در مسیری که شهدا برای ما ترسیم کرده اند حرکت کنیم.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه دهلران در این آئین ها  با دعوت از مردم بخش سراب میمه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی  گفت:امنیت و ارامش ما مدیون خون شهداست و وظیفه ما پاسداشت خون شهداست.

وی خانواده های شهدا را افتخار نظام و مردم دانست و گفت:پاسداشت خون پاک شهدا و ادامه راه انان کمترین کاری است که باید انجام دهیم چون شهدا حق بزرگی به گردن همه دارند.

محمدی بخشدار سراب میمه هم با تبریک دهه فجر گفت:غبار روبی گلزار شهدا،دیدار مردمی،دیدار با خانواده شهید علیمردان نصرالهی و بازدید از پروژه ها این بخش از برنامه ها می باشد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است