فرماندار دهلران:

۴۵ میلیارد ریال برای پروژه‌های دهه فجر "زرین‌آباد" هزینه شد

۴۵ میلیارد ریال برای پروژه‌های دهه فجر "زرین‌آباد" هزینه شد

 "لطیف صادقی" در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهرداری پهله برای احداث یادمان شهدای گمنام شهر پهله هزینه شده است.
وی با اشاره به بهره‌برداری از سازه سنگی ملاتی بالا دست شهر "زرین آباد" با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال، گفت: دولت سیزدهم در راستای خدمات رسانی به مناطق کمتر برخوردار استان، گام های بزرگی برداشته است که هدف نهایی این خدمات، ایجاد و بستر لازم برای توسعه و تعالی این مناطق است.
فرماندار ویژه دهلران به پروژه های عمران شهری و روستایی و توجه به راه‌های بخش زرین‌آباد اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود دغدغه‌های مردم و مطالبات آنان با توجه به اولویت‌هایی که در این منطقه وجود دارد با جدیت پیگیری شود.
صادقی به عملیات اجرایی ۲.۵ کیلومتر از جاده روستای "چمسرخ - حاضرمیل" نیز اشاره کرد و افزود: برای اجرای این پروژه نیز ۹۵۰ میلیارد ریال هزینه می شود و هم اکنون پیمانکار از مسیر ابتدایی پروژه در روستای "حاضرمیل" مشغول به کار است.
امام جمعه، فرماندار ویژه دهلران به اتفاق بخشدار زرین‌آباد و جمعی از مسئولان بخش و شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
دیدار با خانواده شهید "روح الله باسره" و دیدار با مردم بخش زرین‌آباد از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دفهه فجر با حضور امام جمعه و فرماندار دهلران در این بخش بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است