فرماندار ویژه دهلران:

مشکلات و مطالبات بخش های میمه و زرین آباد با جدیت پیگیری می شود

مشکلات و مطالبات بخش های میمه و زرین آباد با جدیت پیگیری می شود

"لطیف صادقی" در جمع مردم ۲ بخش "زرین آباد و سراب میمه" با بیان اینکه آینده شهرستان دهلران و بخش های این شهرستان روشن است، اظهار کرد: در حوزه راه برای بخش زرین آباد اقدامات خوبی در حال انجام است، جاده روستایی "چم سرخ" به " حاضر میل"است که ۲.۵ کیلومتر آن با ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه جاده منطقه "بلوطستان به ملکشاهی هم در توسعه منطقه موثر است و تعمیر و اصلاح مسیر روستاهای"تیناب و هور" در حال پیگیری است، گفت: پروژه های آبرسانی به همت بسیج سازندگی سپاه و آب و فاضلاب استان نیز در سطح روستاهای شهرستان دهلران در حال انجام است.
فرماندار ویژه دهلران با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر ضرورت مشارکت گسترده با اتحاد و همدلی در انتخابات تاکید کرد.
صادقی همچنین در جمع مردم بخش سراب میمه با تبریک دهه فجر گفت: مطالبات و خواسته های مردم این بخش را از نزدیک شنیده و تلاش می شود با پیگیری های لازم و بر اساس اولویت ها، توسعه این منطقه را نیز شاهد باشیم.
وی به همت دولت و مسئولان استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات این بخش اشاره کرد و افزود: آینده بخش سراب میمه با توجه به ظرفیت های خوبی که در زمینه باغ ها، شیلات و گردشگری دارد، بسیار روشن است.
امام جمعه دهلران نیز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج امنیت و اقتدار در جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد و دشمن به توانایی ها و دانش ما واقف است.
 
حجت الاسلام "سید محسن موسوی" به خدمات نظام در عرصه های مختلف هم اشاره و افزود: مسئولان برای رفع مشکلات مردم در تلاش و تکاپو هستند و این نشان از پیگیری آنان برای رفع مشکلات در هر شهر و بخش و روستایی است.
وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و نقش مردم در خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره و اظهار کرد: دشمن به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است اما مردم ما هوشیار و آگاه هستند و با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، مشارکتی دشمن شکن در انتخابات خواهند داشت.
امام جمعه دهلران از استاندار ایلام خواست کارگروه رفع مشکلات ۲ بخش زرین آباد و سراب میمه تشکیل و موضوعات این ۲ بخش با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به صورت ویژه پیگیری شود. و در این دو بخش حل و فصل شود.
وی با تقدیر از مردم بخش سراب میمه گفت:مطالبات مردم و توسعه این بخش با همت مسئولان پیگیری می شود..
بخشدار سراب میمه نیز در این مراسم، اظهار کرد: مردم میمه مردمی وفادار به انقلاب، ارزشها و ولایت هستند و شایسته بهترین خدمات هستند.
"ابراهیم محمدی" به اقدامات و خدمات دولت در این بخش اشاره و گفت: بخش سراب میمه ظرفیت های فراوانی دارد که نیاز است به صورت ویژه مورد عنایت قرار گیرد.
رئیس شورای شهر میمه هم به بیان مشکلات مردم این منظقه اشاره کرد و گفت: استقرار ادارات از مطالبات ویژه مردم بوده که لازم است مورد توجه واقع شود.
" عبدی" رئیس شورای اسلامی شهر پهله هم با بیان عملکرد شهرداری و شورای این شهر، اظهار کرد: این اقدامات در سایه تلاش مسئولان و توجه دولت انجام گرفته است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است