فرماندار ویژه دهلران

طرح 202 در مناطق محروم دهلران اجرایی شد

طرح 202 در مناطق محروم دهلران اجرایی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران، لطیف صادقی ۲۵ بهمن ماه  در آئین برگزاری این طرح در منطقه بعثت شهر دهلران گفت:هدف این طرح محرومیت زدایی و توانممند سازی اجتماعی می باشد که در مناطق محروم  و کم برخوردار به همت دستگاه های اجرایی در قالب رزمایش جهادی و میز خدمت  انجام می گیرد.

وی با اشاره به مشارکت شبکه بهداشت و درمان،کمیته امداد و بهزیستی،هلال احمر،ورزش و جوانان،در اجرای این طرح افزود: در این طرح ضمن حضور پزشک عمومی خدماتی چون مامایی،تغذیه،روانشناسی،غربالگری چشم کودکان،داروخانه ،تست فشار خون و قند خون،چادری بازی کودکان وتوزیه البسه بین خانواده های نیازمند انجام شد.

فرماندار ویژه دهلران  با اشاره به اینکه کار ستاد توانمند سازی و تحول اجتماع محور 2020محله های کمتر برخوردار کشور بعنوان تسهیلگر و حلقه اتصال زنجیره خدمت نسبت به شناسایی،تعیین خط مشی و تسهیلگری در حوزه ماموریتی می باشد افزود:در مراحل بعدای باید مناطق کمتر برخوردار روستایی مد نظر و این طرح در آنجاها اجرایی شود.

صادقی اظهار کرد: بیش از 400نفر از افراد این منطقه توانستند در این طرح خدمات مورد نیاز را دریافت و موجب رضایت مندی انها گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است