فرماندار ویژه دهلران

آمار و ارقام حکایت از موفقیت های بهزیستی در خدمت وماموریت ها و برنامه های دولت برای جامعه هدف دارد.

آمار و ارقام حکایت از موفقیت های بهزیستی در خدمت وماموریت ها و برنامه های دولت برای جامعه هدف دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،لطیف صادقی در در نشست تخصصی و هم اندیشی با مسئولان مراکز اورژانس اجتماعی استان ایلام در شهرستان مرزی دهلران گفت: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی تاکنون سرمایه گذاری های زیادی در شهرستان انجام شده و در این دولت بصورت ویژه به این شهرستان در حوزه های مختلف توجه شده و روند توسعه شتاب گرفته است.
لطیف صادقی به ظرفیت مرز، نفت و گاز، آب و خاک و کشاورزی دهلران اشاره کرد و افزود: این شهرستان در حوزه های ذکر شده دارای رتبه های کشوری و استانی است و پیشران توسعه استان محسوب می شود.وی تاکید کرد: آمار و ارقام حکایت از موفقیت های بهزیستی در خدمت به جامعه هدف و ماموریت ها و برنامه های دولت برای جامعه هدف دارد.
فرماندار دهلران یادآور شد: در مراکز اورژانس اجتماعی خدماتی به جامعه هدف ارائه می شود که نقش موثری در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی دارد و فعالان این عرصه بصورت تخصصی کار خود را انجام می دهند که جای قدردانی دارد
مدیرکل بهزیستی ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۶ هزار نفر از جمعیت استان از خدمات اورژانس اجتماعی برخوردار شده‌اند، گفت: خدمات ارائه شده به مردم استان در قالب تماس‌های تلفنی، مشاوره رایگان، مشاوره حضوری و اجتماعی بوده است.
"حسین نورعلیوند" اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های پیشگیری از طلاق، خودکشی و اعتیاد را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و اظهار داشت: ۱۵ مرکز اقامتی در استان فعال است و سالانه افزون بر هزار نفر در این مراکز پذیرش می شوند.
مدیرکل بهزیستی استان به فعالیت ۳۲ مرکز مشاوره در استان و آسیب های نوظهور و نوپدید اشاره کرد و گفت: در اورژانس اجتماعی از نیروهای متخصص استفاده و این جلسات با هدف برنامه ریزی در راستای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی دنبال می شود.
وی اضافه کرد: در هشت شهرستان ایلام اورژانس اجتماعی مستقر بوده و استقرار اورژانس اجتماعی در سایر شهرستان ها برای سال آینده در دستور کار است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است