فرماندار ویژه دهلران

جهاد تبیین نیازمند عزم همه مدیران و مسئولان برای روشنگری و بیان خدمات و دستاوردهاست

جهاد تبیین نیازمند عزم همه مدیران و مسئولان برای روشنگری و بیان خدمات و دستاوردهاست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،لطیف صادقی در نشست قرارگاه جهاد تبیین گفت:جهاد تبیین نیازمند عزم همه مدیران و مسئولان برای روشنگری و بیان خدمات و عملکردها در حوزه های مختلف جهت ایجاد امید و نشاط در جامعه است.
فرماندار ویژه دهلران گفت: در این دو سال صدا و سیما استان برنامه های زنده و تبیینی زیادی در شهرستان اجرا کرده و نقش موثری در ایجاد فضای شور و نشاط و جهاد تبیین داشته است.صادقی ارتقا سطح خدمت رسانی و بویژه در حوزه راه را از مطالبات مردم دانست و اظهار کرد: شش پیمانکار در مسیر دهلران به مهران و اندیمشک مشغول فعالیت هستند و از صندوق توسعه ملی نوزده هزار  میلیارد ریال به سد میمه تزیق شده که روند کار تسریع شده است.
وی به دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هم اشاره و افزود:همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری محقق شود.
معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اشاره به ظرفیت های دهلران و مرز آن گفت:مجموعه اقدامات و کارها دهلران را بیش از گذشته در مسیر توسعه قرار داده استوی تاکید کرد:مدیران باید در جهاد تبیین با احساس مسئولیت وارد عرصه شوند و به رسالتی که در این حوزه دارند عمل کنند .
حامد شیر خدا به دستاوردهای بین المللی،ملی و استانی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد:جمهوری اسلامی دارای سوابق درخشانی است و امروز به برکت دستاوردهای مختلف در نظم نوین جهانی ایفای نقش می کند.
معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام رفع مشکلات مردم را دغدغه دولت ذکر کرد و گفت:دولت در حوزه اقتصادی هم اقدامات مهمی انجام ودر دستور کار دارد و دیپلماسی اقتصاد محور وسرمایه گذاری خارجی از دیگر عملکردها  دولت است که نقش موثری در توسعه اقتصادی دارد.
معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بر ضرورت تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود:انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای موجب تقویت اقتدار نظام و ارتقا امنیت می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است