نشست هیات بازرسی دهلران

نشست هیات بازرسی شهرستان دهلران با حضور معاون عمرانی استاندار و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان

نشست هیات بازرسی شهرستان دهلران با حضور معاون عمرانی استاندار و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان

به گزارش کمیته اطلاع رسانی حوزه انتخابیه دهلران،رئیس هیات بازرسی استان تامین سلامت و صیانت از آرا مردم از وظایف خطیر بازرسان است
سعید هژبری در نشست با هیات بازرسی انتخابات شهرستان دهلران گفت:ما در انتخابات وظایفی بر عده داریم که باید به نحواحسن انجام دهیم  و در دهلران  بخوبی از ظرفیت های جوانان در هیات بازرسی  استفاده شده است.
وی امنیت،رقابت،مشارکت و سلامت را از راهبردهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب ذکر کرد و گفت:مشارکت حداکثری مورد تاکید معظم له می باشد که در این زمینه همه باید با احساس مسئولیت عمل کنیم.
رئیس هیات بازرسی استان وظیفه بازرسان را  تامین سلامت انتخابات دانست و اظهار کرد: نقش بازرسان خطیر است و باید از رای مردم صیانت کنید.
هژبری افزود: رعایت اصل بی طرفی، تسلط به قانون و مقررات،نظارت بر سلامت انتخابات و تعامل با عوامل و دست اندکاران انتخابات را مد نظر داشته باشید.
وی از فعالیت ۷۷۱ نفر در هیات  بازرسی استان خبر داد و گفت:باید جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری در انتخابات به همت همه ما انجام شود و بازرسان هم باید در این عرصه نقش آفرینی کنند.
وی گفت:هر گونه گزارش ویا تخلفی را به دقت بررسی و در صورت حصول اطمینان  به نماینده فرماندار در شعب اخذ رای اطلاع دهید.
هژبری بر مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و گفت:تمهیدات لازم برای این مهم در استان به همت همه عزیران و دست اندرکاران و جریان انتخابات فراهم است.
وی به خدمات دولت در استان وشهرستانها اشاره و گفت:امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد ارائه خدمات در دورترین روستاها هستیم و در سلول های بنیادین و هوا فضا و علم و فن آوری و پزشکی  در دنیا حرف برای گفتن داریم
معاون  عمرانی استاندار ایلام اظهار کرد:۳۹ هزار میلیارد ریال برای سامانه گرمسیری و تونل کبیر کوه در این دولت هزینه شده است واعتبارات اربعین امسال نسبت به سال گذشته ده برابر افزایش یافته است.
وی گفت:نهضت ملی مسکن در دهلران بصورت  ویلایی در نظر گرفته شده و ۵ هزار قطعه زمین برای این منظور در نظر گرفته شده است.
هژبری بر ضرورت تبین دستاوردهای نظام تاکید کرد و گفت:این ها را باید با جهاد تبیین به اطلاع  مردم برسانیم و این از وظایف همه ماست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است