دیدار با فرماندار و بخشداران حوزه انتخابیه

دیدار رئیس حوزه انتخابیه دهلران با فرمانداران و بخشداران این حوزه

دیدار رئیس حوزه انتخابیه دهلران با فرمانداران و بخشداران این حوزه

بازدید میدانی و دیدار دکتر لطیف صادقی رییس حوزه انتخابیه جنوب استان  با فرمانداران این حوزه انتخابیه انجام شد.
 به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات حوزه انتخابیه دهلران فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه دهلران  دکتر صادقی از حوزه های فرعی دره شهر و آبدانان  در دومین روز از آغاز رسمی تبلیغات مجلس شورای اسلامی بازدید و با فرمانداران این شهرستانها دیدار کرد.
وی در این دیدارها برلزوم رعایت بایدها و نباید های تبلیغات با فرمانداران بحث و گفتگو کرد.
دکتر صادقی بر لزوم تلاش برای جلب مشارکت حداکثری تاکید کرد و افزود:ملاک عمل رعایت قانون و اصل بی طرفی است و این مهم باید در کانون توجه باشد.
 سلسله دیدارهای رئیس حوزه انتخابیه دهلران این بار با بخشداران حوزه انتخابیه برگزار شد.
به گزارش  کمیته اطلاع رسانی انتخابات حوزه انتخابیه دهلران دکتر صادقی  در ادامه دیدارهای خود این بار با بخشداران،کلات ،سراب باغ و ماژین دیدار و گفت و گو کرد.
دکتر صادقی در این دیدارها بر وظایف بخشداران در برگزاری انتخابات تاکید و گفت:در انجام این رسالت قانون ملاک و معیار عمل می باشد.
وی مشارکت مردم را از موضوعات مهم ذکر کرد و گفت:باید ضمن توجه به قانون و رعایت اصل بی طرفی برای مشارکت حداکثری تلاش کرد.
وی از بخشداران خواست با دقت موضوعات تبلیغات کاندیداها و رعایت باید و نباید های تبلیغات را  رصد کنند.

دیدار رئیس حوزه انتخابیه دهلران با فرماندار بدره و بخشدار هندمینی انجام شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات حوزه انتخابیه دهلران،دکتر لطیف صادقی با فرماندار بدره و بخشدار هندمینی در شهرستان بدره دیدار و از نزدیک مسایل و موضوعات انتخابات را رصد کرد.

فرماندار ویژه دهلران و رئیس حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستانهای دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرماندار بدره و اعضای شورای تامین این شهرستان و بخشدار هندمینی گفت:رسالت همه ما بعنوان مجریان و دست اندرکاران انتخابات سنگین است.

صادفی اصل بی طرف ورعایت قانون را مورد تاکید قرار داد و گفت:شور و نشاط انتخاباتی زمینه ساز مشارکت حداکثری است و ما باید به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای جلب مشارکت حداکثری همت کنیم.

وی باید ها و نباید های تبلیغات انتخابات را متذکر شد و گفت:به کاندیداها،مسئولان ستادها و اعضای ستاد ها این مهم را یاد اوری و نظارت لازم را انجام دهید.

 

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است