تجلیل از جوانان

جوانان برتر دهلرانی تجلیل شدند

جوانان برتر دهلرانی تجلیل شدند

امروز مسئولان دهلران در آئینی حضور پیدا کردند که سرشار از شور و نشاط جوانی بود و مجلسی به نام تجلیل از جوانان برتر در حوزه های مختلف را تشکیل داده بودند.


جوانان دهلرانی هم با نشاط حضوری پر رنگ و پر معنا در این مجلس داشتند چرا که این مجلس به نام جوانان و برای جوانان بود.


جوانان و نخبگان دهلرانی امروز در همایشی مورد تجلیل قرار گرفتند که گذشته از ارزش های تجلیل، این حرکت موجب تقویت روحیه جوانان برای ادامه مسیر شد تا در آینده بیشتر به داشته های خود متکی باشندو با این داشته ها راه آینده خود را در پیش گیرند.


جوانان آمدند و از داشته های خود گفتند و از مسئولان خواستند که در ادامه راه همیار و کمک کار آنها باشند.


امام جمعه دهلران در جمع جوانان گفت:اقدام رهبر معظم انقلاب در بکارگیری جوانان بعنوان نمایندگان ولی فقیه نشان از اهمیت به جامعه جوان است.


سید محسن موسوی اشتغال،مسکن وازدواج را دغدغه جوانان ذکر کرد و افزود:توجه به اوقات فراغت جوانان در حوزه های مختلف مد نظر متولیان باشد.


فرماندار دهلران هم با تبریک هفته جوان افزود:جوانان موتور محرکه جامعه هستند و با توجه به سن جوانان باید خیلی زیرساخت ها فراهم شود.


مجید عسگری به حضور جوانان دیروز در دفاع مقدس و هنر شهادت آنان اشاره و گفت:جوانان امروز باید در سنگرهای علمی و فرهنگی و سایر عرصه ها چون جوانان دفاع مقدس حماسه افرینی کنند کما اینکه تا کنون چنین بوده و این روند با باید با سرعت بیشتر ادامه یابد.


وی گفت:جوانی که دارای فکر و ایده است و آن را به مرحله تجاری سازی رسانده در زمینه دریافت تسهیلات مشکلی ندارد و دولت حمایت می کند.


فرماندار دهلران به اقدامات دولت در خصوص اشتغال اشاره و افزود:دولت در زمینه تسهیلات ازدواج بخوبی توانسته عمل کند و این روند در سال جاری و آینده بیش از پیش تقویت می شود.


در پایان این آئین از جمعی از جوانان و نخبگان علمی،فرهنگی،هنری و ورزشی با اهدا لوح تجلیل شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است