نشست شور ای آموزش و پرورش

نشست شورای اموزش و پرورش دهلران برگزار شد

نشست شورای اموزش و پرورش دهلران برگزار شد

فرماندار دهلران در این نشست به نقش آموزش و پرورش در تعلیم وتربیت اشاره و افزود: آموزش و پرورش بیس است و همه باید کمک کنند تا اموزش و پرورش مسیر توسعه و ترقی در امر تعلیم تربیت را به خوبی ادامه دهد.

مجید عسگری به مصوبات این شورا و نقش آن در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش اشاهر وافزود: باید تلاش کرد تا این مصوبات در کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت موجب توسعه و ترقی بیش از پیش در امر تعلیم وتربیت و ارتقا سطح آموزش ها و تحقق بیش از پیش اهداف مد نظر شوند.

وی به تکالیف این شورا با توجه به اهمیت تاثیر گذاری آموزش و پرورش در جامعه اشاره و افزود:شورای اموزش و پرورش باید با اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب مشکلات و موانع را از پیش پای این نهاد مهم و موثر بردارد تا با فراغ خاطر فرهنیگیان بتوانند تعلیم و تربیت را دنبال کنند.

فرماندار دهلران بر ضرورت توجه به بعد نرم افزاری و سخت افزاری آموزش و پرورش اشاره و گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان به سرفصل های آموزش و فرهنگ توجه ویژه خواهد شد.

عسگری از اعضای جلسه خواست نسبت به اجرای مصوبات این شورا بیش از پیش همت کنند تا این مصوبات نمود عینی و ملموس در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در عرصه های مختلف داشته باشند.

وی به موفقیت های فرهنگیان و آموزش و پرورش شهرستان اشاره و گفت: موفقیت های دانش آموزان در عرصه های علمی نشان از تلاش و جدیدت فرهنگیان و دستگاه آموزش و پرورش و پشتکار و تلاش دانش اموزان دارد و این ها قابل تقدیر هستند.

در این نشست رئیس آموزش و پرورش دهلران نیز گزارشی از اقدامات اموزش و پرورش ارائه و راهکارها و پیشنهادات در خصوص جلسات آموزش و پرورش و نکات مد نظر را یادآور شد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است