تسلیت به فرماندار ویژه دهلران

تسلیت امام جمعه دهلران به دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران

تسلیت امام جمعه دهلران به دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،حجت الاسلام سید محسن موسوی به اتفاق جمعی از طلاب و مدیران ادارات با حضور در دفتر فرماندار ویژه دهلران، شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید و وزیر امور خارجه و همراهان را به دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران تسلیت گفتند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را گرامی داشتند.

فرماندار ویژه با اشاره به شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی و انقلابی و ولایی  گفت:شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در راه خادمی ملت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
لطیف صادقی با بیان اینکه شهید رئیسی به فکر محرومان و پیشرفت و توسعه بود افزود: شهید رئیسی و همراهانش در تاریخ ماندگار شدند.
وی از حضور امام جمعه دهلران و طلاب و ادارات برای تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید و وزیر امور خارجه و همراهانش قدر دانی کردو گفت:از حضور مردم دهلران اعم از برادران وخواهران در مراسم بزرگداشت و وداع با شهید رئیسی در شهر دهلران قدردانی می شود و از همه مردم در بخش های مرکزی،موسیان،دشت عباس،زرین آباد و سراب میمه و روستائیان بخاطر برگزاری مجالس بزرگداشت شهادت  رئیس جمهورفقید و همراهانش در این روزها بصورت ویژه تقدیر می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است