فرماندار ویژه دهلران

بیرق های عزای مردم دهلران نشان ارادت آنها به رئیس جمهور فقید و شهدای خدمت است

بیرق های عزای مردم دهلران نشان ارادت آنها به رئیس جمهور فقید و شهدای خدمت است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران-وی با اشاره به ارادت مردم دهلران به رئیس جهمور فقید و شهدای خدمت اظهار کرد: دولت سیزدهم پروژه های مهمی در این شهرستان از جمله سد میمه و ان جی ال 3100 را پیگیری کرد و این دوپروژه تا پایان سال جاری بهره برداری خواهند شد و نقش موثری در اقتصاد و معیشت مردم دارند.
فرماندار ویژه دهلران به اهتمام رئیس جمهور فقید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام اشاره و افزود:در این راستا در شهرستان به پروژه ها اعتبارات خوبی تزریق شد که امیدواریم در آینده شاهد بهره برداری از این پروژه ها در حوزه های مختلف باشیم.
صادقی با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم دهلران در این مراسم گفت: از حضور استاندار محترم،معاون سیاسی امنیتی استاندار و همراهان و منتخب مردم در مجلس دوازدهم بخاطر حضور در این مراسم قدردانی می کنم
****منتخب مردم در مجلس دوازدهم هم با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان به رهبری،ملت ایران اسلامی،مردم استان و حوزه جنوب گفت:ایران سرشار ازخادمانی  همچون رجایی و بهشتی و مطهری هاست و بی شک راه خدمت رئیس جمهور فقید ادامه دارد.
اسد الله چراغی با اشاره به اینکه دشمنان باید از حضورمیلیونی مردم در تشییع جمهور شهید و شهدای خدمت درس بگیرند افزود: برگزاری این مراسم با شکوه در دهلران با حضور استاندارمحترم و همراهان ومسئولان دهلران و مردم این شهرستان نشان از ارادت انها به خادمان خود است و من هم از حضور همه عزیزان قدردانی می کنم. 
وی با اشاره به اینکه مردم با رای اعتماد به اینجانب بار سنگینی بر دوش بنده نهاده اند اظهار کرد: مجلس دوازدهم بی شک مجلسی قوی،مردمی و انقلابی است و به دنبال وضع قوانین گره گشا از مشکلات مردم خواهیم بود. 
منتخب مردم در مجلس دوازدهم تاکید کرد:استاندارمحترم و معاونین و خادمان مردم در استان دست در دست هم باید مشکلات مردم حوه جنوب را ویژه پیگیری کنند و همه باید دین خود را به مردم  با خدمت صادقانه و پیگیری های و تلاش های مضاعف ادا کنیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است