فرماندار ویژه دهلران:

آثار معنوی شهدای خدمت زمینه‌ساز تناوری درخت انقلاب اسلامی است

آثار معنوی شهدای خدمت زمینه‌ساز تناوری درخت انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران، "لطیف صادقی"  در نشست شورای اداری شهرستان دهلران با محوریت انتخابات ریاست جمهوری، جهاد تبیین و سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) با اشاره به استقبال باشکوه مردم از پیکر مطهر شهدای خدمت، اظهار کرد: شهید جمهور شخصیتی با اخلاص در عمل، ساده زیست، مردم دار، شجاع و خادمی شایسته و ولایت مدار بود.

فرماندار ویژه دهلران با تاکید بر اینکه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ادامه راه شهید جمهور است، ابراز کرد: متناسب با ظرفیت‌های این شهرستان، دولت سیزدهم سرمایه گذاری‌های کلانی انجام و پروژه‌های مهمی از جمله ان.جی.ال، سد میمه و جاده چم‌سرخ نیز در دست اقدام است.

فرماندار دهلران: آثار معنوی شهدای خدمت زمینه‌ساز تناوری درخت انقلاب اسلامی است

دهلران در مسیر توسعه قرار دارد

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم، ان. جی. ال دهلران آماده بهره برداری است، گفت: سد میمه با تزریق ۱۹ هزار میلیارد ریال اعتبار در این دولت، اکنون از پیشرفتی بیش از ۷۵ درصد برخوردار است و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

صادقی با عنوان اینکه در دولت سیزدهم ۹۵۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل جاده چم‌سرخ اختصاص یافته است، افزود: هماهنگی بین قوای سه گانه و همه ارکان نظام اسلامی، زمینه ساز دستاوردهای بزرگی برای نظام و مردم ایران در سطح جهان شد.

فرماندار ویژه دهلران به حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان در آیین‌های گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت اشاره کرد و افزود: حضور با شکوه و خودجوش مردم در عزای شهید جمهور شایسته قدردانی است.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر باعث حفظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی شدند، گفت: این شهادت‌ها آثار معنوی خود را سال‌ها بعد، برای تنومند شدن درخت انقلاب در جامعه برجای می‌گذارد.

صادقی با بیان اینکه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مهم‌ترین رویدادهای پیش‌رو در کشور است، افزود: روند دعوت از معتمدان و تشکیل هیأت اجرایی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار است.

فرماندار ویژه دهلران ابراز کرد: همکاری و همراهی مدیران در اجرای انتخابات ریاست جمهوری، تسهیل در این روند و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مورد توجه مدیران بود و همه مدیران با تمام توان با مجریان و دست اندرکاران انتخابات همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار دهلران: آثار معنوی شهدای خدمت زمینه‌ساز تناوری درخت انقلاب اسلامی است

مجریان انتخابات زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشند

وی بر ضرورت فراهم کردن زمینه‌های لازم برای اجرای انتخاباتی باشکوه با رعایت اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری تاکید کرد و گفت: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و همه باید ویژه پای کار باشند تا شاهد انتخاباتی باشکوه در راستای افزایش امنیت و اقتدار ملی باشیم.

صادقی به پروژه های قابل افتتاح در این شهرستان که قرار بود با حضور رئیس‌جمهور شهید به بهره‌برداری برسند، اشاره کرد و گفت: زمین لازم برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن در دهلران و بخش‌های تابعه اختصاص یافته و بیش ازپنج هزار قطعه زمین در دهلران برای این مهم در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه دهلران افزود: پیمانکار برق برای تسهیل در روند تامین زیرساخت‌های نهضت مسکن ملی پای کار است و قدامات خوبی در این راستا انجام و در حال پیگیری است که موجب تحول در ساخت مسکن، کاهش قیمت و اجاره بهای مسکن و از همه مهم‌تر خانه دارد شدن افراد واجد شرایط می‌شود.

وی با اشاره به تعامل سازنده مدیران با امام جمعه و نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس در راستای پیگیری مطالبات مردم ،خاطرنشان کرد: بخشداران و مدیران در حوزه کاری خود به صورت تخصصی در شهرها و بخش‌ها خدمات دولت را برای مردم در راستای امیدآفرینی تبیین کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران نیز در این نشست با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان، گفت: مصوبات جلسات باید توسط دستگاه‌ها و ادارات شهرستان، پیگیری و اجرایی شوند.

"نعمت الله حاتمی" بر ضرورت همکاری همه جانبه مدیران در برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود: آیین‌های ویژه سالگرد ارتحال امام امت(ره) نیز باید و با صلابت بیشتر در سطح شهرها،بخش ها و روستاهای این شهرستان برگزار شود.

فرمانده سپاه دهلران نیز در این نشست به فعالیت‌های قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان اشاره کرد و گفت: مدیران ادارات در بحث جهاد تبیین باید پیشگام باشند و خدمات حوزه کاری خود را بیان و به موقع برای مردم روایت کنند.

سرهنگ "علی مرغزاری" اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و برگزاری آیین‌های ویژه متناسب با این ایام، با محوریت مردم در دستور کار باشد و اعزام کاروان زیارتی به حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز انجام خواهد شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است