شورای ترافیک

نشست شورای ترافیک در دهلران

نشست شورای ترافیک در دهلران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،غلامعباس کرد در این نشست گفت:اربعین از موضوعات مهم آینده است و برنامه ریزی و تمهیدات و هماهنگی بین دستگاه ها برای ارائه خدمات بهتر به زوار از ضرورت برخودار است.
وی با اشاره به حجم تردد عبور زوار از مسیر اندیمشک به دهلران و مهران بر ضرورت اصلاح ورفع نقاط حادثه خیز تاکید کرد و گفت:سعی شود با بهره گیری از امکانات موجود برخی مشکلات را رفع کرد.
معاون عمرانی فرماندار ویژه دهلران خط کشی جاده ها،شانه سازی، نصب علائم و نیوجرسی و ساماندهی بلوار دشت عباس و آسفالت آن از ضرورت ها دانست و افزود:باید تلاش شود با هم افزایی شاهد کاهش حوادث جاده ای و بویژه در ایام اربعین در محورهای مواصلاتی شهرستان باشیم.
سرگرد یاری رئیس پلیس راه دهلران هم گفت:ساماندهی میادین ورودی و خرووجی شهر دهلران و تامین روشنایی آنها و همچنین شانه سازی جاده ها و آنتن دهی موبایل در برخی نقاط جاده ای از ضرورتهاست.
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای  دهلران هم از فعالیت دوربین های نظارتی در جاده ها خبرداد و گفت:برای این دوربین ها ۱۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
سعید بختی با اشاره به تعریض پل های مسیر دهلران به مهران  افزود:بالا ۲۵۰ میلیارد تومان قرارداد با پیمانکار ها در حوزه راه های شهرستان داریم.َ
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است