معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران

قانون مداری و اشرافیت بر قانون ملاک عمل نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای است

قانون مداری و اشرافیت بر قانون ملاک عمل نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای است

نعمت الله حاتمی در نشست توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای گفت: قانون فصل الخطاب همه عوامل و دست اندرکاران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و نمایندگان فرماندار باید بصورت ویژه و با تسلط بر شرح وظایف حود به این مهم دقت کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران،وی در نشست توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای به وظایف قانونی نمایندگان فرماندار در شعب اشاره و گفت: نمایندگان فرماندار در درجه اول با رعایت قانون و شرح وظایف، اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم  در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری تلاش کنند.
وی امانت دار بودن، رعایت قانون و مقررات  از جمله ویژگی های مهم نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی ذکر کرد و افزود: نماینده فرماندار از مهمترین ارکان شعبه انتخاباتی است و بر هوشیاری و رعایت اصل بی طرفی از سوی نمایندگان فرماندار و سایر عوامل شعب اخذ رای تاکید کرد.
حاتمی از استقرار  تعداد ۷۸ شعبه اخذ رای در شهرستان دهلران خبرداد و گفت:یکهزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات در این شهرستان بر عهده دارند.
وی بر پیگیری امورات انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی اشاره و افزود:همه تمهیدات لازم برای مکان استقرار شعب و برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان اندیشیده شده است.
همچنین نشست توجیهی کاربران فن آوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز برگزار شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است