فرماندار

روستاهای مرزی دهلران از فروش فرآورده نفتی برخوردار شده اند

روستاهای مرزی دهلران از فروش فرآورده نفتی برخوردار شده اند

مجید عسگری در جمع مردم روستاهای کاور و بیشه دراز در بخش مرکزی گفت: بر اساس این طرح مردم ساکن در روستاهای با شعاع 20 کیلومترمرز از سهم فروش فرآورده های نفتی بهره مند و مبالغ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.


وی با اشاره به 35 روستای شهرستان که از این طرح بهره مند می شوند افزود: بیش از 2 هزار نفر جمعیت در این روستاها سکونت دارند.


فرماندار دهلران با اشاره به سهم حاصل از 4 میلیون لیتر از این طرح برای استان گفت: این طرح با هدف جلوگیری از مهاجرت و پایداری جمعیت روستایی،جلوگیری از قاچاق سوخت و درآمد زایی و تقویت معیشت مردم اجرا می شود.


عسگری در ادامه به خدمات و اقدامات دولت در روستاها اشاره و افزود:امروز در دور ترین روستاها شاهد خدمات و اقدامات هستیم و دولت توجه به ظرفیت های روستاها را به جد دنبال می کند البته نیاز است مردم در این زمینه برای شکوفایی ظرفیت های بالقوه به بالفعل همکاری کنند.


وی مردم را عامل توسعه دانست و گفت: مردم باید از این ظرفیت ها حداکثر بهره وری داشته باشند و با بکارگیری منابع و ظرفیت ها تولید ثروت کنند.
فرماندار دهلران با حمایت از طرح های تعاونی در راستای اشتغال گفت:دولت از این طرح ها در جهت اشتغال حمایت می کند.


عسگری گریزی به وضعیت کنونی کشور زد و بر لزوم وحدت و انسجام در مقابل دشمن تاکید کرد و افزود:دشمنان با تناقض در گفتار و عمل نمی توانند مردم را فریب دهند و از طرفی ما را تحریم و از طرفی خود را دلسوز مردم جلوه دهند و این حربه دشمن تاثیر در ملت نخواهد داشت و ملت با آگاهی و حرکت پشت سر رهبری و حمایت از دولت مسیر گذر از توطئه ها و رسیدن به توسعه و ترقی را دنبال می کند.


در این نشست مردم،دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی نیز مسایل و مشکلات روستاها را مطرح و مدیران نیز پاسخگو بودند و فرماندار نیز دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات روستائیان به مدیران صادر کرد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است