فرماندار

تشدید نظارت ها و گشت ها در بازار باید ملموس باشد

تشدید نظارت ها و گشت ها در بازار باید ملموس باشد

مجید عسگری  در نشست کمیته تنظیم بازار دهلران گفت: اعضای این کمیته باید با جدیت هم در نظارت و هم در اجرای گشت ها و صدور احکام برای متخلفان و گران فروشان وارد عمل شوند و این مهم در بازار برای مردم قابل لمس باشد.

وی با اشاره به اینکه در بازار کمبود کالا و جنس نداریم افزود:با توجه به گرانی ها نباید شاهد افزایش روزانه قیمت ها باشیم و متولیان در این زمینه با قاطعیت و جدیت به وظایف خود عمل کنند و حقوق مردم را مد نظر داشته باشند.

فرماندار دهلران حضور و نظارت و کنترل بازارتوسط متولیان را متذکر شد و گفت:مسئولان باید با نظارت دقیق،پیگیری و صدور احکام مجازاتی برای گران فروش در اسرع وقت و مردم هم با گزارش گران فروشی ها عرصه را بر سودجویان تنگ کنند و اجازه ندهند افزایش خود سرانه کالا و خدمات در شهرستان شاهد باشیم.

عسگری گفت: نباید بواسطه نوسانات شاهد احتکار در بازار باشیم و چه بسا بسیاری از احتکار کنندگان مردم عادی باشند و باید این مهم به دقت رصد شود.

رئیس کمیته  تنظیم بازار دهلران گفت: در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و دشمن هر روز با توطئه ای بدنبال تحقق اهداف خود است  و متولیان بازار باید اجازه ندهند بر مردم فشار وارد شود و باز نظارت و رصد بازار قیمت ها را کنترل کنند.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: در این ایام ضمن تشدید نظارت ها و برخوردها،باید تامین کالا و اقلام مورد نیاز مردم وبویژه در بحث مواد غذایی مد نظر باشد.

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است