فرماندار دهلران

بخشداران با همت مضاعف و امید بخشی به مردم خدمت کنند

بخشداران با همت مضاعف و امید بخشی به مردم خدمت کنند

مجید عسگری در نشست با بخشداران این شهرستان گفت: دولت از تمام تلاش،تدبیر،امکانات و ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده می کند و در این جهت موفقیت های زیادی در حوزه های مختلف داشته است.

وی با اشاره به اینکه مردم خدمات را می بینند و قدردان آن هستند افزود:باید همت کرد  با توجه به وضعیت موجود این خدمات بیش از پیش به مردم منعکس شود و بخشداران در بخش ها وظایف سنگینی برعهده دارند.

فرماندار دهلران گفت: منابع اختصاصی به دهیاری ها در این دولت بیشتز از تمام عمر دهیای هاست و این نشان از همت و توجه و نگرش دولت در توسعه روستاهاست.

عسگری با اشاره به فشار اقتصادی دشمن و از طرفی تدابیر و اقدامات دولت در مقابل سیاست های خصمانه دشمنان گفت:همه باید تلاش کنند تا این مقطع را با تدبیر و خدمت صادقانه به مردم پشت سر بگذاریم و دشمن را در عرصه تهاجم اقتصادی شکست دهیم.

وی بر لزوم پیگیری پروژه های عمرانی در بخش ها تاکید کرد و افزود: بخشداران پیگیری لازم برای جذب  اعتبارات و رایزنی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام را دنبال کنند.

فرماندار دهلران بر لزوم نظارت بیشتر بخشداران در بخش ها در مسایل و موضوعات مختلف را یادآورد شد و گفت:برای روستاهای فاقد دهیاری پروژه هایی را تدوین تا از طریق اعتبارات ارزش افزوده بتوان خدماتی به مردم این روستا ها نیز ارائه کرد.

عسگری با اشاره به بلایای طبیعی گفت: بخشداران از طریق دهیاران موضوع بیمه واحدهای مسکونی را در دستور کار قرار دهند تا در صورت بروز حوادث از  تسهیلات بلاعوض بیمه استفاده شود.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و افزود: وظیفه مجریان انتخابات فراهم کردن زمینه برای انتخاباتی با حضور حداکثری،رعایت قانون،صحت انتخابات و رعایت اصل بی طرفی است که باید بخشدارن به این مهم نهایت دقت داشته باشند.

فرماندار دهلران انتخابات را عرصه مردم سالاری دانست و گفت: باید زمینه ای فراهم شود که علاوه بر حضور حداکثری شاهد رقابتی سالم و رعایت قانون و مقررات در امر انتخابات باشیم و در این زمینه از همه ظرفیت های شهرستان باید استفاده کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است