سرکشی از روستاها

فرماندار دهلران و جمعی از مسئولان با مردم روستاها دیدار کردند

فرماندار دهلران و جمعی از مسئولان با مردم روستاها دیدار کردند

 

عسگری فرماندار دهلران در این دیدارها با اشاره به سوابق مردم در دفاع از انقلاب وحضور در صحنه های دفاع از انقلاب گفت:امروز در صحنه نبرد تحریم و جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و روستائیان باید در عرصه تولید نقش آفرینی کنند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری اشاره و گفت:تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری بکار خواهیم گرفت و از مردم برای مشارکت در این رویداد مهم دعوت می کنیم تا در سر نوشت خود با رای خود سهیم شوند.

فرماندار دهلران افزود:امروز به برکت خدمات نظام و دولت شاهد توسعه روستاها هستیم و این روند تسریع می شود و نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت و اشتغال روستائیان دارد.

عسگری بر ضرورت اولویت بندی مشکلات روستاها تاکید کرد و افزود:مشکلات اب شرب و گاز رسانی و تعمیر نوارهای حفاری گاز رسانی و جوی و جدول و اسفالت معابر هم پیگیری می شوند.

وی به بهره مندی روستاهای شعاع ۲۰ کیلومتر از مرز از مزایای فروش فراورده های نفتی اشاره و افزود:این مهم نیز در روستاهای واجد شرایط در حال احصا می باشد و مردم این روستاها از مزایای این طرح در راستای معیشت برخوردار می شوند.

فرماندار دهلران گفت:امسال برای تعویض شبکه اب شرب روستاهای بخش مرکزی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

عسگری به فاز سوم  طرح مطالعه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی اشاره و گفت:برای روستای مازعبدلی بالا در قالب این طرح یک مخزن ۲۰۰ متر مکعبی پیش بینی شده که در صورت تامین اعتبار مشکل اب شرب این روستا حل می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است