فرماندار

سنگر اول مبارزه با اعتیاد خانواده ها هستند

سنگر اول مبارزه با اعتیاد خانواده ها هستند

 مجید عسگری  در همایش پیشگیری از اعتیاد با حضور اقشار مختلف مردم بمناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در دهلران اظهار داشت: خانواده ها رکنی مهم و تاثیر گذار در امر مبارزه و پیشگیری از اعتیاد و آسیب های آن در جامعه هستند.


وی بر ضرورت حساسیت و دقت خانواده ها در امر پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و افزود: والدین و هر یک از اعضای خانواده باید با احساس مسئولیت و دقت بیشتر در این موضوع ورود کنند و نگذارند فرزندانشان به این بلای خانمانسوز گرفتار شوند.


فرماندار دهلران با اشاره به سابقه موادمخدر در جهان و آسیب های آن در جوامع مختلف یادآور شد: رویکرد دولت در این زمینه اجتماعی کردن امر پیشگیری است و این امر مستلزم همکاری و همراهی خانواده ها و آحاد مختلف جامعه است تا نتیجه بخش باشد.


عسگری بر ضرورت مصون سازی و آگاه سازی به خانواده ها و آموزش مهارت های اجتماعی تاکید کرد و افزود: توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان از جمله راهکارهایی است که والدین برای پیشگیری از گرایش به اعتیاد می توانند به آن بپردازند.

 

فرماندار دهلران به آمار کشفیات مواد مخدر این شهرستان در سه ماهه اول سال جاری اشاره و گفت: تلاش های نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی در زمینه مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر است.


شهرستان دهلران در ۲۲۰ کیلومتری ایلام واقع است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است