فرماندار دهلران

توجه به عمران وآبادانی در روستاها با نگاه ویژه دنبال می شود

توجه به عمران وآبادانی در روستاها با نگاه ویژه دنبال می شود

مجید عسگری  در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی بخش های مرکزی،موسیان و دشت عباس به خدمات و اقدامات نظام و دولت در شهرستان اشاره و گفت:سطح این خدمات و اقدامات در روستاها مطلوب است اما جا برای کار بیشتر و خدمات رسانی بیشتر و بهتر وجود دارد.

 

وی به گستردگی روستاهای شهرستان اشاره و افزود:گرمای هوای شهرستان در افت ولتاژ و مشکلات آب شرب موثر است و مدیران نیز با همه این شرایط و کمبود منابع بخوبی پای کار هستند و نیاز است مردم هم همکاری داشته باشند.

 

فرماندار دهلران گفت:در کمیته برنامه ریزی شهرستان توجه و تخصیص اعتبارات برای رفع بخشی از  مسایل و موضوعات روستاهای شهرستان لحاظ خواهد شدو نیاز است مدیران کل نیز مسایل وموضوعات روستاهای شهرستان با توجه به وسعت و گستردگی بصورت ویژه رصد و دنبال کنند.

 

عسگری  با اشاره به بخش تازه تاسیس دشت عباس گفت:تلاش می شود مسایل وموضوعات بخش با سرعت برای تسریع در امور پیگیری شوند و نیاز است مردم نیز همکاری داشته باشند.

 

وی با اشاره به خدمات دولت در این بخش و فعالیت شرکت ها در منطقه گفت:آینده دشت عباس در همه حوزه ها روشن است و به سرعت مسیر توسعه را ادامه می دهد.

 

فرماندار دهلران افزود:در کمیته برنامه ریزی شهرستان نگاه ویژه ای به بخش در بحث اعتبارات خواهد شد ضمن اینکه باید ظرفیت های بخش را به همت مردم و اجرای طرح های متنوع شکوفا کرد.

 

مشکلات فرسودگی لوله های آب شرب روستایی، نوسات و افت ولتاژ برق،روشنایی معابر،سند مسکن روستایی،آنتن دهی موبایل ،مشکل اینترنت،طرح هادی و همچنین  استقرار ادارات و یا نمایندگی انها در بخش دشت عباس و فعال کردن آتش نشانی و ساختمان خانه بهداشت دشت عباس و حل مشکلات آب بهای کشاورزان از جمله درخواست های شوراهای این بخش ها در دیدار با فرماندار بود.

 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است