سفر استاندار به بخش سراب میمه

گره گشایی از مشکلات مهمترین هدف سفرهای شهرستانی است

گره گشایی از مشکلات مهمترین هدف سفرهای شهرستانی است

قاسم سلیمانی دشتکی در جمع مردم میمه از توابع شهرستان دهلران اظهار داشت: دیدارهای مردمی و حضور در جمع اعضای سازمان های مردم نهاد ، اجرای میز خدمت و برگزاری جلسات شورای اداری و برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید از مهمترین موضوعاتی هستند که در استان به جد پیگیری می شوند.

وی با اشاره به سابقه استان در هشت سال دفاع مقدس افزود: مطالبه گری مسئولان در مرکز از موضوعات مهم برای توسعه استان است.

استاندار ایلام یادآور شد: قبل از سفرها همه چیز را مطالعه و با حضور مسئولان شهرستان و بخش مسائل و موضوعات با کار کارشناسی بررسی و احصا می شوند.

سلیمانی دشتکی دیدار با خانواده شهدا و حضور در گلزار شهدا را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: هر چه داریم از شهدا و ایثارگران است و باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی گفت: فلسفه وجودی مدیران خدمت به مردم است ، مردم نظام را می سازند و دولت را تشکیل می دهند و بررسی نیازهای آنان از ضرورت هاست.

استاندار ایلام به جلسه مشترک کمیته برنامه ریزی و توسعه استان اشاره و افزود: بررسی مصوبات گذشته سفر به شهرستان و مصوبات جدید از اعتبارات امسال و سال آینده از دیگر اقدامات است.

سلیمانی دشتکی گفت: گاز رسانی به بخش میمه تا پایان خردادماه سال آینده تکمیل و مطالعه مسیر میمه به بدره نیز شروع و تلاش می شود از طریق اعتبارات قرض الحسنه از سازمان همیاری ها کارخانه آب معدنی میمه راه اندازی شود.

فرماندار دهلران نیز در این بازدید با اشاره به جمعیت سه هزار نفری میمه و سوابق این بخش در دفاع مقدس گفت: بخش سراب میمه در حوزه های باغداری ، کشاورزی و گردشگری و بویژه پرورش ماهی دارای استعدادهای فراوانی است.

سید حسینعلی موسوی به خدمات دولت در این بخش از جمله احداث مسیر گوراب بالا و پایین و واریانت گوراب بالا به تختان و آبدانان و احداث چمن مصنوعی و توجه به عمران شهری و روستایی اشاره کرد و یادآور شد: شروع عملیات آبشار تختان و عملیات گازرسانی به بخش از مصوبات سفری قبلی استاندار به شهرستان است که در حال انجام هستند.

وی احداث راه میمه به بدره بطول 26 کیلومتر و تسریع در عملیات گازرسانی و استقرار ادارات کمیته امداد و برق و ورزش و جوانان و کمک به زیرساخت های بخش و اهدا تسهیلات به شهرداری برای کارخانه آب معدنی را از مطالبات ذکر کرد.

امام جمعه دهلران نیز گفت: با توجه به اختیارات استاندار امیدواریم این سفر منشا رفع مشکلات این بخش باشد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی اضافه کرد: استقرار ادارات، رفع مشکلات اینترنت و تلفن و توجه به بهداشت و درمان و گردشگری ، ورزش و نیازهای مساجد و راه های بین مزارع از مهمترین درخواست ها مردم بخش میمه است.

نماینده حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارهای خوب عمران شهری و راه ها در میمه گفت: مطالبات به حق مردم تسریع در تکمیل راه هاست.

شادمهر کاظم زاده افزود: بر اساس اصلاح بند (و) بودجه 97 تولیدکنندگانی که نتوانستند تسهیلات دریافتی را پرداخت یا بخشی از آنرا پرداخت کرده اند سود و جریمه آنها در صورت پرداخت تا پایان سال جاری بخشوده می شود.

وی به بازگشت بودجه شهرداری ها به ردیف اصلی و اختصاص رقم های مناسب برای شهرداری های استان اشاره و گفت: مطالعه مسیر میمه به بدره و گاز رسانی به بخش و استقرار ادارات مدنظر مسئولان امر باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است