فرماندار دهلران

ملت ایران بر عهد و پیمان خود با شهدا استوار است

ملت ایران بر عهد و پیمان خود با شهدا استوار است

مجید عسگری در آئین تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهر میمه اظهار داشت: امروز همه جمع شده‌ایم تا یکبار دیگر با آرمان‌های بلند انقلاب تجدید بیعت و با شهدا عهد ببندیم که به راه انها و آرمانهای بلند انقلاب پایبند هستیم و پشت سر رهبر کبیر انقلاب این مسیر را ادامه می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه شداید و سختی‌ها ما را از آرمان‌ها باز نمی‌دارد، افزود: امروز مردم آمده‌اند تا با تشییع شهدا بر غربت آنها پایان دهند و میزبان شما صاحبان خانه باشند.

فرماندار دهلران از همه تشییع کنندگان شهدا که برگ دیگری بر افتخارات خود افزودند تقدیر کرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام هم گفت: امروز ما مدیون دفاع مقدس با نقش افرینی شهدا هستیم شهدایی که بهترین روزهای زندگی خود برای سربلندی و اقتدار ایران اسلامی گذشتند.

سرهنگ کریمیان افزود: شهدا نقش آفرینان دفاع مقدس هستند که انقلاب را ماندگار کردند و پیام شهدا که شاهد تشییع آنها در اقصی نقاط کشور هستیم وحدت بین مردم و مسئولان هست که خیلی‌ها در صدد خدشه دار کردن این وحدت هستند ولی شهدا با حضور خود تفرقه را از بین می‌برند و این بسیار ارزشمند است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم گفت: شهدا سند تاریخی و نماد عینی مقاومت و فداکاری مردم ایران اسلامی هستند که تاریخ و ایندگان انها را قضاوت خواهند کرد.

سرهنگ محمدرضا شرف بیانی گفت: شهدا برای همیشه مامنی خواهند بود که مسیر حرکت و بصیرت را برای همه ترسیم می‌کنند.

مردم بخش سراب میمه و شهر میمه و مسئولان استان و شهرستان پیکر دو شهید گمنام عملیات‌های رمضان و کربلای ۶ شامگاه چهارشنبه تشییع و خاکسپاری کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است