میز خدمت

برپایی میز خدمت در گرمای ۵۰ درجه دهلران

برپایی میز خدمت در گرمای ۵۰ درجه دهلران

مجید عسگری فرماندار دهلران و دیگر مسئولان شهرستان در میز خدمت پاسخگوی مشکلات ، خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان شدند.


میز خدمت با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم و بمناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در محل مسجد جامع برگزار شد.


فرماندار دهلران در حاشیه برگزاری میز خدمت دهلران گفت: به همت دولت و استاندار ایلام راه اندازی میز خدمت مدت های زیادی است که اجرایی شده و این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته های آنها داشته است.


مجید عسگری دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم را از دیگر مزایای میز خدمت دانست و افزود: این حرکت موجب تسریع در خدمت به مردم و دسترسی سریع و آسان مردم به مدیران در جهت پیگیری مسایل و مشکلات آنان می باشد و مسئولان نیز از نزدیک دغدغه های مردم را لمس می کنند.


وی گره گشایی از مشکلات مردم را به مدیران متذکر شد و گفت: همه مسئولان شهرستان با تمام توان و بهره گیری از همه ظرفیت ها در خدمت مردم با هدف گره گشایی از مشکلات و پاسخگویی به مطالبات آنان همت کنند


فرماندار دهلران با اشاره به تدبیر دولت و همت سلیمانی دشتکی استاندار ایلام برای برگزاری میز خدمت در شهرستان ها گفت: مسئولان دهلرانی امروز در فضایی صمیمی پای درد دل مردم نشستند و پاسخگوی انها بودند و کسب رضایت مندی مردم باید در کانون توجه مسئولان شهرستان باشد.


برپایی ایستگاه های سلامت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای دهلران از دیگر اقدامات میز خدمت در شهرستان بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است