استاندار ایلام

برنامه ریزی های مدون در طول سال برای دیدار با خانواده شهدا پیش بینی شده است

برنامه ریزی های مدون در طول سال برای دیدار با خانواده شهدا پیش بینی شده است

قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه پنج شنبه در دیدار با خاواده شهدا و جانبازان و خانواده محرومان در دهلران گفت:نیروهای مردمی و مسلح در استان ایلام با دست خالی در مقابل استکبار ایستادند وکاری بزرگ کردند با این وجود که مهاجرت نکردند و اسیر کم داشتند و وفاداری خود به انقلاب و ارزش ها بخوبی نشان دادند.
وی گفت:دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در برنامه های ماست و این را بصورت برنامه ریزی شده دنبال می کنیم و در سفر به شهرستان ها دیدار با این عزیران در اولویت بوده و هست چرا که این دیدارها باعث تقویت روحی وفرهنگی مدیران می شود.
سلیمانی دشتکی با اشاره به دفاع ۸ ساله مردم استان گفت:کشور به استان ایلام بدهکار است و باید روند توسعه در استان شدت گیرد و ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.
استاندار ایلام گفت:رویکرد ما درانتصاب مدیران توانمندی و همراهی با برنامه های دولت است و تغییر ها باید در جهت رشد در یک مجموعه باشد.
وی دهلران را پیشران توسعه استان دانست و افزود: اگر روند توسعه شهرستان به همین سرعت پیش رود این شهرستان در کشور برتر خواهد شد.
سلیمانی دشتکی به پیگیری ها در خصوص ان جی ال و پتروشیمی دهلران و سرمایه گذاری های دولت و بخش خصوصی اشاره و افزود:بحث بومی گزینی در این پروژه ها دنبال می شود.
وی در بحث آب های مرزی به پروژه های استان و شهرستان اشاره و گفت:قسمت بیشتر پروژه های این حوزه در دهلران بوده و امسال نیز قسمت اعظم انها در دهلران است.
استاندار ایلام تحقق بخشداری دشت عباس از هدایای دولت به مردم دشت عباس ذکر کرد و گفت:در زیر ساخت های چیلات اقدامات بزرگی انجام گرفته در این حوزه ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه و اخیرا هم مصوبه نهایی بازارچه و گذر مرزی چیلات گرفته شد.
وی به بزرگراه مهران به اندیمشک و پل زال به دهلران و چیلات وعزم دولت در این زمینه اشاره و افزود:سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در تقویت چاه های نفتی این استان و بویژه دهلران و پروژه دانان دهلران همه  نشان از عزم دولت و استان برای توسعه شهرستان است که نوید بخش آینده درخشان برای استان و بویژه شهرستان مرزی دهلران هستند.
امام جمعه دهلران نیز در این دیدارها  با تبریک هفته دولت گفت:خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران ارزشمند هستند و همه قدر دان انها هستند.
استاندار ایلام با خانواده  معظم شهید نادری وجانباز علیجان رضایی در شهر دهلران  دیدار و در ادامه با تعدادی از خانوارهای تحت حمایت نهادهای حمایتی شهرستان نیز دیدار کرد.
در این دیدارها امام جمعه و فرماندار دهلران و رئیس دفتر حوزه استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار و  جمعی از مسئولان شهرستان و اعضای شورای تامین شهرستان دهلران  استاندار ایلام را همراهی کردند.
استاندار ایلام فردا سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه دهلران است و از تربیون نماز جمعه و بصورت حضوری با مردم دهلران صحبت خواهد کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است