استاندار ایلام

600میلیون یورو به پتروشیمی دهلران اختصاص یافت

600میلیون یورو به پتروشیمی دهلران اختصاص یافت

قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در  نشست با مسئولان پتروشیمی دهلران گفت: عملیات اجرایی پتروشیمی دهلران سال 88 شروع شد و این کار فقط در حد اخذ مجوزها بود تا اینکه سال 96 پیگیری و سرمایه گذار عوض و شرکت بازنشستگی نفت بعنوان سرمایه گذار جدید وارد کار شد.
وی افزود: با تعویض سرمایه گذار روند عملیات اجرایی پروژه از سر گرفته شد و امروز شاهد جهش در عملیات اجرایی آن هستیم.


استاندار ایلام گفت: از این 600 میلیون یورو 500 میلیون یورو به بانک ملی اختصاص یافته که فاز اول کار تخصصی آن ظرف 6 ماه آینده شروع و کل پروژه 42 ماهه بهره برداری می شود.


وی به اشتغال 76 درصدی بومی ها در این پروژه اشاره و افزود:آموزش نیروهای تخصصی از منطقه و شهرستان، استفاده از نیروهای مامور به خدمت و پیگیری آموزش در فنی و حرفه ای و مراکز آموزش عالی از دیگر راهکارهاست که باید مد نظر متولیان پتروشیمی دهلران باشد.


فرماندار دهلران هم در این نشست با تبریک هفته دولت گفت: پروژه های خوبی در حوزه نفت و گاز و کشاورزی  شهرستان به همت دولت البته با سرمایه گذاری های کلان در حال اجراست که زمینه تحول در تولید و اشتغال منطقه بدنیال دارند.


مجید عسگری بکارگیری نیروی های بومی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تسریع در عملیات اجرایی این پروژه ها از دیگر درخواست ها می باشد.


امام جمعه دهلران هم به ظرفیت های دهلران در همه حوزه ها اشاره و افزود:92درصد نفت و گاز غرب کشور در دهلران است و نیاز به بکارگیری نیروهای بیشتر در پروژه های نفت و گاز منطقه است.


حجت الاسلام سید محسن موسوی گفت: شرکت های فعال نفت و گاز منطقه حمایت از تیم های ورزشی و عوران وآبادانی در شهرها و روستا ها را مد نظر داشته باشند و در این زمینه اقدام عملی کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است