فرماندار دهلران:

تسهیلات مسکن مهر افزایش می یابد

تسهیلات مسکن مهر افزایش می یابد

مجید عسگری در نشست بررسی وضعیت مسکن مهر دهلران  افزود: سقف تسهیلات مسکن مهر از 400 میلیون ریال به 450 میلیون ریال افزایش می یابد و این شامل واحدهایی است که پیشرفت آنها بالای 70درصد است.


وی با اشاره به تعداد یک هزار و 970 واحد مسکن مهر در شهرستان دهلران گفت: از این تعداد 724 واحد در قالب سه جانبه هستند که تعیین تکلیف شده اند.
فرماندار دهلران یادآور شد: با پیگیری ها مابقی واحدهایی که در قالب تعاونی هستند از حالت رکود خارج شده و عملیات آنها از سر گرفته شد.
عسگری ادامه داد: تعاونی شماره 10 با 190 واحد، تعاونی سه با 150 واحد، تعاونی شش با 126 واحد و تعاونی هشت با 48 واحد از جمله تعاونی هایی  دانست که در صورت داشتن شرایط می توانند از مزایای افزایش سطح تسهیلات بهره مند شوند.


وی به مشکلات زیرساختی این تعاونی ها نیز اشاره کرد و گفت: مقرر شد در نشستی تخصصی با حضور متولیان آب و برق، شهردای ،تعاونی ها، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرمانداری موضوعات آنها پیگیری و حل و فصل شود.

 

در نشست بررسی مسکن مهر دهلران معاون مسکن وشهرسازی و بنیاد مسکن استان،مسئول اعتبارات بانک ملی استان ،نمایندگان بهزیستی و کمیته امداد استان و مدیران راه وشهرسازی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز حضورداشتند.


شهرستان دهلران در 220 کیلومتری ایلام واقع است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است