در پنجمین روز ز هفته دولت

10 طرح عمرانی،خدماتی،مهارتی،ورزشی در بخش زرین آباد و سراب میمه بهره برداری شد

10 طرح عمرانی،خدماتی،مهارتی،ورزشی در بخش زرین آباد و سراب میمه بهره برداری شد

فرماندار دهلران در آئین بهره برداری از این طرح ها با تبریک هفته دولت گفت:افتتاح اولین خانه مهارت روستایی استان،خانه هلال،خانه ورزش روستایی و ایستگاه دیجیتال تلویزنی در بخش زرین آباد و پروژه های عمران شهری میمه از جمله این طرح ها هستند.

مجید عسگری با اشاره به راه اندازی ایستگاه تلویزیونی در روستای سرکمر گفت: ۹۵ درصد شهرستان تحت پوشش شبکه های دیجیتال صدا و سیما قرار دارند.

وی گفت:برای اجرای این طرح ها در مجموع  بالغ بیش از 20میلیارد ریال هزینه شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهلران گفت: اولین خانه مهارت روستایی استان در شهر پهله افتتاح شده که در 10 حرفه آموزش های لازم به حرفه آموزان ارائه می دهد.

مجتبی عنبری با اشاره به هزینه 1میلیارد ریالی برای تجهیز این خانه مهارت  گفت: امسال یکصد نفر در پنج رشته  اموزشس های لازم را از طریق این خانه مهارت فرا می گیرند.

رئیس جمعیت هلال احمر دهلران هم در آئین بهره برداری از خانه هلال شهر پهله گفت:راه اندازی این خانه های هلال در بخش های محروم با بهره گیری از داوطلبان هلال احمر انجام می شود.

فریدون ملک میرزایی گفت:در این خانه های هلال  در بحث های آموزشی،فرهنگی،اجرای پروژه های داوطلبی و کارهای عام المنفعه به مردم خدمات ارائه خواهد شد.

بخشدار زرین اباد هم با تبریک هفته دولت گفت: ایجاد خانه های ورزش روستایی به جد در دستور کار است تا از این طریق خدمتی به روستائیان در حوزه ورزش ارائه و استعداها شناسایی شوند.

سلیمانی  افزود:برای تجهیز این خانه ورزش روستایی که بیش از یکصد خانوار را پوشش می دهد بالغ بر 200 میلیون ریال هزینه شده است.

بهره برداری از شش پروژه عمران شهری در میمه مقصد پنجمین روز از سفر فرماندار دهلران در هفته دولت بود.

مهندس عسگری در آئین بهره برداری از این طرح ها با تبریک هفته دولت گفت:این پروژه ها شامل جدول گذاری،گردشگری،موزائیک فرش،فضای سبز، سیل بند و حصارکشی و بوستان هستند.

فرمانداردهلران افزود: توجه به عمران شهر میمه با توجه به ظرفیت های گردشگری و حضور گردشگران در این منطقه یکی از ضرورت هایی است که باید به جد دنبال شود.

صادق فتاحی شهردار میمه گفت:برای بهره برداری از این پروژه ها  بالغ بر 15میلیارد ریال هزینه و همزمان عملیات اجرایی شش پروژه دیگر در شهر میمه شروع می شود که برای این پروژه ها نیز ۱۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

فرماندار دهلران با حضور جمعی از مسئولان در بدو ورود به شهر پهله و میمه به گلزار شهدا رفت و اغاز بهره برداری از پروژه های این دو بخش را به بوی شهدا معطر و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

عسگری همچنین در خیابان اصلی شهر پهله با مغازه داران و مردم دیدار کرد و از نزدیک پای صحبت ها و خواسته های مردم نشست و قول مساعد در جهت پیگیری دغدغه های آنها را داد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است