فرماندار دهلران

25درصد ترافیک حمل و نقل عمومی اربعین از دهلران است

25درصد ترافیک حمل و نقل عمومی اربعین از دهلران است

مجیدعسگری در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: در این مدت به یقین حجم ترافیک افزایش و خدمات رسانی دوچندان خواهد شد.

وی بر ضرورت ایمنی راه هاو نصب علائم راهنمایی رانندگی تاکید کرد و افزود:برپایی موکب ها در جهت ارائه خدمات بیشتر به زائران در دستور کار است.

فرماندار دهلران در خصوص هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس هم  گفت:همه تمهیدات لازم برای هر چه مطلوب برگزاری برنامه های دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اندیشیده شده است.

عسگری با اشاره به دفاع مقدس و مشارکت ۵۰ کشور با رژیم بعث در حمله به نظام نوپای انقلاب اسلامی و مقاومت وحماسه آفرینی مردم و پیروزی بر دشمن  افزود:امروز درجنگ تمام عیاراقتصادی با دشمن هستیم و باید درمعرکه تولید و اشتغال و رونق کسب و کارهمت مضاعف کنیم.

وی بر ضرورت پیگیری مشکلات مردم و نظارت بر صنوف مختلف  و جذب اعتبارات عمرانی و مبادله موفقت نامه ها توسط دستگاه ها تاکید کرد و گفت:با توجه به فصل کشاورزی و بارش ها،مدیران در همکاری با کشاورزان و ستاد بحران شهرستان کوشا و پای کار باشند.

فرماندار دهلران به انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی هم اشاره و گفت:در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی مدیران و کارکنان در ساعات اداریحق استفاده از امکانات اداری له یا علیه نامزدهای مجلس شورای اسلامی را ندارند.

وی با بیان اینکه با کسی عقد اخوت نداریم و عقد اخوت ما فقط با نظام و انقلاب وصندوق رای و جذب مشارکت حداکثری و رعایت قانون و مقررات است افزود:برگزاری انتخابات در عین امنیت و تجدید بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون و رهبری به کوری چشم دشمنان از بزرگترین اهداف است.

عسگری گفت: هیچ کس حق ندارد در این عرصه آبروی نظام و اعتماد مردم را وجه المصالحه قرار دهد و قول می دهیم که نظر و خواست مردم برای تعیین سرنوشت آنها در انتخابات محقق شود و ما حافظ رای مردم هستیم.

وی تاکید کرد: همه امکانات و نیروی انسانی دستگاه ها در زمان انتخابات در اختیار ستاد انتخابات شهرستان است.

فرمانده سپاه دهلران با تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس گفت:ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در این هفته اجرا می شود.

سرهنگ علی  آبدونی از برگزاری یکصد و 30 ویژه برنامه در این ایام در سطح شهرهای،بخش ها و روستاها خبرداد و گفت:تجدید میثاق با شهدا،یادواره شهدا،دیدار با خانواده های معظم شهدا،یادواره های آبروی محله،پیاده روی خانوادگی واردوهای جهادی از جمله مهمترین این برنامه ها هستند.

سید غلامرضا موسوی رئیس آموزش و پرورش دهلران و سعید خانه زر رئیس اداره آموزش و پرورش موسیان و منصورزاده رئیس آموزش و پرورش زرین آباد نیز هر کدام مجموعه اقدامات برای بازگشایی مدارس ارائه کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است