فرماندار دهلران

۴۵۰ هزار زائر اربعین در موکب‌های دهلران پذیرایی شدند

۴۵۰ هزار زائر اربعین در موکب‌های دهلران پذیرایی شدند

مجید عسگری دربازدید از موکب‌های این شهرستان گفت: ۲۵ موکب دارای مجوز فعالیت در شهرستان فعال هستند که کار پذیرایی از زائران را انجام می‌دهند.

وی با اشاره استقرار ۲۵ آمبولانس در مسیرهای تردد زائران افزود: پلیس راه و سایر ادارات خدماتی در مسیرها و موکب‌ها مشغول ارائه خدمات به زائران هستند.

فرماندار دهلران یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو شامل ۸۰۰ دستگاه اتوبوس و ۲ هزار دستگاه خودرو سواری حامل زائران از این شهرستان عبور کرده اند.

عسگری با اشاره به موج بازگشت زائران یادآور شد: موکب‌های مردمی و اعضای ستاد اربعین شهرستان و دستگاه های خدمات‌رسان با همه ظرفیت پای کار هستند و تا پایان بازگشت کامل زائران خدمت خواهند کرد.

وی از خدمات موکب‌داران، اقشار مختلف مردم، ستاد اربعین شهرستان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در خدمت به زائران عتبات عالیات قدردانی کرد.

۲۵۰۰ زائر در اردوگاه راهیان نور و دشت عباس اسکان یافتند

فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز گفت: از ابتدای ماه صفر و شروع سفر زائران اربعین حسینی تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ زائر عبوری از مسیر ارتباطی دهلران به مهران را در اردوگاه راهیان نور و دشت عباس این شهرستان مرزی اسکان داده‌ایم.

سرهنگ علی آبدونی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سپاه و بسیج با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت های خود در خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) هستند چون این خدمت را توفیقی می دانند که باید از آن بهره گرفت.

وی با بیان اینکه امروز مردم و مسئولان با وحدت و همدلی در خدمت به زائران این کار مهم را به خوبی به منصه ظهور گذاشتند به راه اندازی پایگاه های پذیرایی از زائران اربعین حسینی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیش از ۳ هزار پرس غذا تهیه و میان زائران عبوری توزیع کرده‌ایم.

بنابر اعلام رئیس ستاد مرکزی اربعین تاکنون بیش از ۶۰ درصد از مجموع زائران اربعین امسال از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.
پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است