مدیر کل پدافند غیرعامل استان

رزمایش پدافند غیرعامل برای سه شهرستان استان پیش بینی شده است

رزمایش پدافند غیرعامل برای سه شهرستان استان پیش بینی شده است

سید صادق موسوی در نشست شورای پدافند غیرعامل دهلران گفت: رزمایش پدافند غیرعامل شامل تخلیه شهرها و مدارس برای شهرستان های دهلران،مهران و چرداول پیش بینی شده است.

وی افزود: پس از هماهنگی ها و برنامه ریزی ها این رزمایش ها اجرا خواهند شد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان با اشاره به در دستور کار بودن تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان گفت:در این طرح مراکز مهم همه شهرستان ها دیده شده و همه دستگاه ها می توانند از مزایای آن بهره مند شوند وامیدواریم با توجه به برنامه های در دست اقدام  شاهد مصون سازی زیرساخت های سایبری در استان باشیم.

وی افزود: در استان بدنبال شناسایی تهدیدات مهم در حوزه پدافند غیرعامل هستیم تا در مواقع نیاز قدرت عمل خود را افزایش دهیم.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان به اهمیت پدافند غیرعامل در کشور اشاره و افزود: مقام معظم رهبری،قوای سه گانه،دولت،وزارتخانه ها و مجلس عزم جدی برای نهادینه کردن آن در کشور دارند.

موسوی مهمترین بحث جدی پدافند غیرعامل را تهدیدات ذکر کرد و گفت:در پدافند غیرعامل با تهدیدات زیرساختی،نظام مدیریتی و مردم محور مواجه هستیم و کاهش تهدیدات از این سه حوزه از اهدف پدافند غیرعامل است.

وی افزود: اجرای صحیح سیاست های پدافند غیرعامل در کشور موجب افزایش سطح بازدارندگی،کاهش آسیب پذیری،تداوم خدمات رسانی و از همه مهمتر افزایش پایداری ملی می شود.

فرماندار دهلران هم با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در حوزه پدافند غیرعامل در شهرها و بخش های این شهرستان مرزی گفت:سیاست های وبرنامه های پدافند غیرعامل با توجه به اهمیت موضوع به جد دنبال می شوند.

مجید عسگری بر ضرورت مانورها تاکید کرد و افزود:در مانورها نقاط ضعف شناسایی و سیستم ها و پاسخگویی ها به روز رسانی می شوند و دستگاه ها نقاط ضعف خود را شناسایی می کنند.

وی گفت: در شرایط مورد نیاز دستگاه ها باید تمهیدات لازم برای هر گونه موقعیت اضطراری مد نظر داشته باشند و از جلسات،مصوبات،مانورها و آموزش ها در حوزه پدافند غیرعامل نهایت بهره وری را داشته باشند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است