میز خدمت

جلوه هایی از خدمت بی منت با شنیدن حرف مردم پای میز خدمت

جلوه هایی از خدمت بی منت با شنیدن حرف مردم پای میز خدمت

مسئولان دهلرانی با حضور در میز خدمت پیش از خطبه های نماز جمعه میزبان مردم بعنوان ولی نعمت جامعه بودند و در فضایی صمیمی مسائل و مشکلات مردم را گوش کردند. 

مسئولان این بار نیز با میز خدمت به خدمت مردم مرزدار دهلران آمدند تا بصورت چهره به چهره پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم باشند.

مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان دهلران امروز جمعه در مصلی میز خدمت را برپا و ضمن شنیدن صحبت ها و انتقادات و پیشنهادات مردم با پیگیری مسایل و مشکلات آنان جلوه ای از خدمت بی ریا به نمایش گذاشتند و نشان دادند که مسئولان هم از جنس مردم و از بطن جامعه هستند که مشتاقانه آماده خدمت و گره گشایی از مشکلات مردم در هر زمان و مکانی هستند.

فلسفه خدمت هم جلب رضایت خداوند است و این ششمین بار است که مسئولان دهلرانی با میز خدمت در نماز جمعه پاسخگوی مردم هستند و همین حضور مسئولان موجب گره گشایی از مشکلات مردم می شود و این رضایت مندی مردم موجب رضایت مندی خداوند خواهد بود.

فرماندار دهلران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: میز خدمت جلوه ای از خدمت بی منت به مردم است که مسئولان به خدمت مردم رفته و پیگیر مسایل و مشکلات آنان شوند.

مجید عسگری گره گشایی از مشکلات مردم را از افتخارات مسئولان ذکر کرد و افزود: فلسفه حضور مدیران در پست های مدیریتی خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنهاست و همه وظیفه داریم در این مسیر حرکت کرده و پاسخگوی مردم باشیم.

وی میز خدمت را ابتکار دولت برای رفتن مدیران به خدمت مردم دانست و افزود: مدیریت ارشد استان همواره پیگیر برگزاری میز خدمت هستند و در این خصوص توصیه های زیادی داشته و بر ادامه این روند نیز تاکید دارد.

فرماندار دهلران گفت: مسئولان در میز خدمت بدون واسطه و بدور از بروکراسی اداری پاسخگوی مردم هستند و تلاش می شود مشکلات مردم حل شود.

یادآور می‌شود: میز خدمت دستگاه های اجرایی امروز همچنین در شهرستان های ۱۰ گانه استان با حضور فرمانداران و مدیران ادارات و در مرکز استان نیز با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در مصلی شهر ایلام برگزار شد. 

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است