در محکومیت آشوبگران

اعلام انزجار مرزداران دهلرانی از اقدامات آشوبگران

اعلام انزجار مرزداران دهلرانی از اقدامات آشوبگران

مردم ولایت مدار دهلران در راستای حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب به خیابان آمدند و ندای استکبار ستیزی سر دادند.

مردم و مسئولان دهلران این بار نیز با حضور یکپارچه خود ضمن حمایت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جدا بودن صف مردم از آشوبگران و اغتشاشگران با مشت های گره کرده فریادهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند.

مرزداران دهلرانی به پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب آمدند تا بگویند پای انقلاب و ارزش ها هستند و به بیگانگان و فریب خوردگان اجازه نمی دهند زمینه اغتشاش و آشوب را فراهم کنند.

هفته گذشته عده ای در قالب اعتراض به افزایش قیمت بنزین در برخی استان ها به خیابان آمدند و با تخریب اموال عمومی و بیت المال نشان دادند نه تنها از مردم نیستند بلکه آتش بیار معرکه ای هستند که دشمن بانی آن است.

مردم با بصیرت ایران اسلامی نیز پس از این قضایا با حضور گسترده و دشمن شکن خود در خیابان ها ضمن حمایت از بیانات رهبری، انقلاب و ارزش ها به دشمن اعلام کردند که هیچگاه حتی در سخت ترین شرایط هم فریب نیرنگ آنها نمی خورند و همچنان با بصیرت و روحیه انقلابی و ولایت مداری پای آرمان های خود ایستاده و اجازه جولان به دشمن و فریب خوردگان و جیره خواران آنها نخواهند داد.

امروز مرزداران دهلرانی نیز با حضور خود مهر تائیدی بر بیانات رهبر انقلاب زدند و با حمایت قاطع خود از سیاست های نظام و انقلاب به دشمنان نشان دادند تا زمانی که مرزداران ولایت مدار و انقلابی هستیم اجازه نمی دهیم دشمن نیت شوم خود را دنبال کنند و ملت ایران اسلامی آگاه و بیدار است.

امام جمعه دهلران در جمع راهپیمایان دهلرانی در میدان بسیج این شهر با تبریک هفته بسیج و محکومیت فتنه گران و آشوبگران روزهای اخیر گفت: امروز شما مردم ولایت مدار با عظمی استوار و گام هایی محکم و با سربلندی و افتخار ولایت مداری و پاسداری خود از انقلاب و اسلام نشان دادید و در اغتشاشات اخیر سنگ تمام گذاشته و اجازه نداید اراذل و اوباش با استکبار جهانی همراهی کنند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به سیلی های ملت ایران به گوش استکبار جهانی در صحنه های مختلف افزود: استکبار جهانی در همه توطئه ها و فتنه ها  علیه نظام اسلامی و ولایت سیلی خورده و متحمل شکست شده و به زانو درآمده است.
وی به توطئه های دشمنان در ۴۰ سال اخیر اشاره و گفت: دشمنان در سال های گذشته گروه های تکفیری و تروریستی علیه اسلام را در منطقه راه اندازی کردند و حاصل همه آنها شکست بود و امروز با فتنه های دیگر دنبال نقشه های شوم خود هستند که نمونه آن راه اندازی اغتشاشات و آشوب های اخیر و به آتش کشیدن اماکن عمومی و به شهادت رساندن مردم است که این بار نیز با سخنان مدبرانه رهبر معظم انقلاب فتنه ها خنثی شد.

امام جمعه دهلران با اشاره به موضع گیری های دشمنان در روزهای اخیر گفت: تیر دشمنان به سنگ خورد و همه فتنه های آنان خنثی و ملت با بصیرت و ولایت مدار ایران اسلامی جواب کوبنده ای به دشمنان و اغتشاشگران و آشوبگران دادند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است