فرماندار دهلران

ننگ ترور شهید سلیمانی تا ابد بر پیشانی سردمداران کاخ سفید می‌ماند

ننگ ترور شهید سلیمانی تا ابد بر پیشانی سردمداران کاخ سفید می‌ماند

مجید عسگری  در اجتماع بزرگ عزاداران بخش دشت عباس دهلران به مناسبت شهادت شهید سلیمانی اظهار داشت: شهادت این سردار شجاع و مخلص معادلات خاورمیانه را بر هم می‌زند و آمریکا باید از منطقه برود.

وی افزود: منتظر انتقام سخت در هر زمان و مکانی باشید و بدانید این عمل خبیث شما بی‌پاسخ نخواهد ماند.

فرماندار دهلران تاکید کرد: با شهادت سپهبد سلیمانی ملت ایران و وجدان ملت‌های آزاده جهان عزادار شدند، بدانید ملت ایران و آزادیخواهان جهان و جبهه مقاومت جواب شما را خواهند داد.

عسگری یادآور شد: ترامپ در زمره جنایتکاران تاریخ است و ننگ این عمل تروریستی بر پیشانی وی و دولتمردان آمریکایی خواهد ماند.

وی اضافه کرد: هر قطره خون سردار دلها، ابومهدی المهندس و یاران باوفایشان که در مبارزه با خبیث ترین چهره های تاریخ ریخته شد، درفشی در چشم دشمنان و آمریکایی های مستکبر و تروریست خواهد بود.

فرماندار دهلران ادامه داد: امروز سردمداران نظام آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی سند شکست  و نابودی خود را امضا کردند و در آینده نه چندان دور انتقام این عمل تروریستی از آنها گرفته خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز در این مراسم گفت: آمریکا با ترور سپهبد سلیمانی و ابوالمهدی المهندس کار احمقانه ای کرد و تاوان سختی در انتظار آنهاست.

سرهنگ علی آبدونی افزود: ایران اسلامی همچون ید واحد است و نظام مقدس جمهوری اسلامی با سربلندی این برهه حساس را پشت سرخواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: ملت ایران و محور مقاومت در مقابل زورگویان ساکت نخواهند نشست، جبهه مقاومت بیش از پیش قوی تر خواهد شد و خروش مردم ایران زنگ خطر انتقامی سخت را برای دشمنان به صدا در آورده است.

آبدونی افزود:دشمنان این روزها بیشتر از هرزمان دیگر شاهد وحدت و همدلی و انسجام ملت ایران و آزادیخواهان جهان هستند.

اجرای شعر و نوحه خوانی و سینه زنی و یزله از دیگر برنامه های گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی در بخش دشت عباس بود.

اعراب و شیوخ بخش دشت عباس شهرستان مرزی دهلران همزمان با ورود پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به ایران اسلامی با برپایی علم های عزا و پوشیدن لباس سیاه و قرائت نوحه های عربی در وصف سید و سالار دشت کربلا و یارانش ، سپهبد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و رهبری و ادامه راه شهید سلیمانی نشان دادند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است