فرماندار دهلران

دهه فجر 47 پروژه در دهلران بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

دهه فجر 47 پروژه در دهلران بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

مجیدعسگری در نشست شورای اداری این شهرستان با تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر گفت:از این تعداد پروژه 41 پروژه بهره برداری و 6پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

وی از هزینه  بیش از 680میلیارد ریال از محل اعتبارت ملی و استانی برای این پروژه ها خبرداد و گفت:این پروژه در مجموع بیش از 120نفر اشتغالزایی دارند.

فرماندار شهرستان دهلران گفت:از این تعداد 11 پروژه اقتصادی هستند که 9پروژه آنها بهره برداری و 2پروزه نیز کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال 35 نفر در این طرح های اقتصادی فراهم است.

عسگری گفت:پروژه های کشاورزی،راهداری و حمل و نقل جاده ای،عمران شهری و روستایی،بهداشت و درمان،منابع طبیعی و آب و فاضلاب روستایی از جمله مهمرترین این پروژه ها هستند.

فرماندار دهلران بر هرچه باشکوه برگزاری مراسمات دهه فجر با محوریت مردمی تاکید کرد و افزود:مدیران مکلف به ارائه خدمات دولت و نظام در شهرستان جهت تقویت روحیه امید در جامعه هستند.

وی به انتخابات مجلس یازدهم در اسفندماه سال جاری هم اشاره و گفت: جلب مشارکت حداکثری،رعایت اصل بی طرفی،سلامت و امنیت انتخابات از رویکردهای مهم است و همه باید در ایجاد انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صدوق های رای همت کنند.

وی تاکید کرد: مدیران حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها استفاده کنند.

امام جمعه دهلران هم با تبریک پیشاپیش دهه فجر گفت:خدمات نظام در ششهرستان باید به مردم اطلاع رسانی شود.

سید محسن موسوی به دستور رهبری در خصوص طرح احیای اراضی شهرستان اشاره و گفت: خدماتی که نظام در این بخش انجام داده شاید در منطقه خاورمیانه کم نطیر است.

وی به انتخابات مجلس و جایگاه قانونگذاری و نظارت مجلس هم اشاره و خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جهت تعیین سرنوشت خود از طریق صندوق رای شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است