فرماندار دهلران

انقلاب اسلامی حاصل اندیشه امام امت در برابر ابرقدرت هاست

انقلاب اسلامی حاصل اندیشه امام امت در برابر ابرقدرت هاست

مجید عسگری در آئین نواختن زنگ انقلاب بمناسبت 41 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه راضیه شهر دهلران گفت:انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و با حمایت و پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و تمام معالادت ابرقدرت ها را بر هم زد.

وی افزود:در زمان طاغوت که کشورها از وابستگی به ابرقدرت ها ناگزیر بودند امام راحل انقلاب اسلامی را بنا کرد و با حمایت مردم رژیم شاهنشاهی را ساقط کرد.

فرماندار دهلران با اشاره اینکه جمهوری اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی به ثمر نشست گفت:شعار ما به معنای جنگ با دنیا نیست بلکه حفظ کرامت و جایگاه انسانی است و پاسخ ما به کسانی که انسانیت، کرامت و اقتدار ما را زیر سوال ببرند کوبنده و پشیمان کننده است.

عسگری افزود: همه باید در سایه وحدتو انسجام و بدور از اختلافات درونی مسیر آرمان های امام و انقلاب و نظام ورهبری ادامه دهیم و امروز حفظ وحدت از از محوری ترین موضوعاتی است که باید مد نظر همه باشد.

وی به انتخابات مجلس یازدهم در دوم اسفند ماه سال جاری هم اشاره وگفت:همه باید با احساس مسئولیت و در عین وحدت و انسجام در پای صندوق های رای حضوری گسترده داشته باشند و نقش خود را در مشارکت حداکثری بیش از پیش ایفا کنند.

امام جمعه دهلران هم با تبریک دهه فجر گفت:تفکر ناب امام راحل انقلاب اسلامی را بنا واسلام را احیا کرد.

سید محسن موسوی گفت: امام با انقلاب اسلامی ریشه طاغوت،استعمار و استبداد را برکند وتمام معادلات دشمننان را بر هم زد.

وی به پیشرفت ها در این نظام مقدس در عرصه های مختلف اشاره و گفت: باید ریشه ها و رویدادهای انقلاب و دستاوردهای آن را برای نسل جوان تشریح کرد.

ادای احترام به شهدای گمنام و غبار روبی گلزار شهدا،اجرای رژه خودرویی و موتوری با حضور مردم و مسئولان و یگان های نظامی و انتظامی،افتتاح نمایشگاه عکس بصیرت بمناسبت پیروزی انقلاب اسلامی،نواختن زنگ انقلاب و سخنرانی بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه های 12 بهمن در دهلران بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است