در هشتمین روز از دهه فجر

جشن و جنگ انقلاب با حضور مرزنشیان در دهلران برگزار شد

جشن و جنگ انقلاب با حضور مرزنشیان در دهلران برگزار شد

این روزها بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی جشن و جنگ شادی در همه مناطق برگزار است.

مرزداران دهلران در بخش مرکزی این شهرستان نیز به پاس گرامیداشت 41 سالگرد پیروزی انقلاب در روستای حاضرمیل گردهم آمدن و جشن انقلاب برپا کردند.

مرزداران بخش مرکزی در هشتمین  روز از دهه فجر با برپایی جشن و جنگ شادی 41 سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند و باردیگر با آرمان های انقلاب و امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

فرماندار دهلران در جمع مردم بخش مرکزی دهلران گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام امت و پشتوانه مردم و با شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفت و پیگیری این شعار و اجرای آن مسیری است که ملت انتخاب کرده اند و بر آن استوار هستند.

مجید عسگری با اشاره به وابستگی رژیم شاه در همه زمینه ها به بیگانان گفت: شاه در آن زمان برای تغییر نخست وزیر خود یا هر اقدام دیگر باید از آمریکا و بلوک غرب اجازه می گرفت و حق تعیین سرنوشت از ملت ما سلب شده بود.

وی با اشاره به اندیشه های مختلف و جریانات گونان گون و متنوع در کشور گفت: باید کمک کرد همه سلایق در زیر پرچم این نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت کنند و برای همه طیف ها و گروه ها زمینه خدمتگزاری فراهم شود و بیش از پیش این روند تداوم یابد. 

فرماندار دهلران با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه آمریکا افزود:تحریم های بی سابقه عرصه را بر ملت تنگ کرده اما مسیر انقلاب از آغازین روز با این ملت شروع شده و تا پایان این مسیر با یاری و حمایت ملت ادامه دارد و دشمن در همه توطئه های محکوم به شکست است.

وی 22 بهمن را صدای ملت در مقابل زورگویان دانست و گفت: امسال باید با شکوه بیشتری فریاد ظلم ستیزی و بیزاری از استکبار سر دهیم و در روز 22 بهمن شکوه واقتدار وحدت و انسجام را به نمایش بگذاریم.

فرماندار دهلران انتخابات مجلس یازدهم را از دیگر صحنه های سیاسی اجتماعی پیش رو در دوم اسنفدماه ذکر کرد و گفت: همه باید در جهت نمایش شکوه ایران اسلامی و دخالت در تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رای حاضر شوند و باردیگر دشمنان را مایوس کنند.

اجرای شعر و سرود،نمایش محلی وپخش کلیپ از دیگر برنامه های جشن النقلاب در بخش مرکزی دهلران بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است