فرماندار و رییس مرکز حوزه انتخابیه دهلران

۷۰ درصد مردم حوزه دهلران در انتخابات مشارکت کردند

۷۰ درصد مردم حوزه دهلران در انتخابات مشارکت کردند

مجید عسگری اظهار داشت: مجموع آرا ماخوذه این حوزه ۹۵ هزار و ۸۷۰ رای است که تعداد آرا صحیح ۹۴ هزار و ۹۰ رای بود و هیچ کدام از نامزدها در این حوزه انتخابیه موفق به کسب ۲۰ درصد آرا و ورود مستقیم به بهارستان نشدند.

وی افزود: بهزاد علیزاده با ۱۸ هزار و ۵۰۵ رای و صادق کرمی با ۱۶ هزار و ۳۷۲ رای به دور دوم که ۲۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار خواهد شد، راه پیدا کردند.

فرماندار دهلران با اشاره به ۱۳۳ هزار و ۵۴۲ نفر واجدین شرایط رای در این حوزه انتخابیه یادآور شد: میزان مشارکت افراد واجد شرایط رای دادن در این مرحله بیش از ۷۰ درصد بود و انتخابات در این حوزه به مرحله دوم کشیده شد.

حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران و آبدانان و دره شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی است که علی اکبر بسطامی و سارا فلاحی با کسب بیشتری رای بطور مستقیم به مجلس راه یافتند و برای تعیین سرنوشت حوزه جنوبی استان مردم این حوزه بار دیگر در ۲۹ فروردین ماه به پای صندوق های رای خواهند رفت.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است