شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی دهلران

نیازمند مدیرانی پیگیر و انقلابی برای پیگیری مصوبات دولت هستیم

نیازمند مدیرانی پیگیر و انقلابی برای پیگیری مصوبات دولت هستیم

قاسم سلیمانی در نشست شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی دهلران در بخش زرین آباد اظهار داشت: سفر های دور دوم شهرستان ها قبل از توزیع بودجه 98 آغاز می شود و در این سفرها دنبال اهدافی چون پیگیری سرنوشت و نتیجه سفرهای دور اول و رفع مشکلات و شروع پروژه های جدید در شهرستان ها هستیم.

وی افزود: در این سفرها علاوه بر مصوبات جدید مصوبات دور قبل را بررسی و تلاش می شود قول های داده شده به مردم را عملیاتی کنیم و عدالت را در راستای مصوبات رعایت کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های نفت و گاز دهلران افزود: در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده و اگر مدیران انقلابی حرکت کنند، جای برای کار زیاد است، همه باید دنبال توسعه استان بوده و حاشیه ایجاد نشود تا همه دست در دست هم پیشرفت و توسعه استان را سرعت بخشیم.

سلیمانی دشتکی پیگیری استقرار ادارت در دو بخش سراب میمه و زرین آباد و شهری کردن درمانگاه پهله از درخواست های مردمی ذکر کرد.

فرماندار دهلران با اشاره به 19 مصوبه دور قبل سفر استاندار به شهرستان با رویکرد توسعه همه حوزه ها گفت: این مصوبات هم در دست اقدام هستند و این شیوه جدید استاندار باعث حل مسایل و مشکلات است.

سیدحسینعلی موسوی به مصوبات دور قبل سفر استاندار در خصوص 2 بخش سراب میمه و زرین آباد اشاره کرد و گفت: این نشست 19 مصوبه برای طرح های آب شرب شهری و روستایی ، گاز ، راه ، ورزش ، تامین آب شرب عشایر و ساختمان بخشداری میمه و توسعه طرح پهله و پرچینه و اختصاص آمبولانس به پهله و اجرای زمینی فیبر نوری پهله و میمه و احداث کارخانه آب معدنی در میمه و طرح هادی شهرهای پهله و میمه و طرح گردشگری میمه و بافت فرسوده پهله و ایجاد واحدهای مسکونی در میمه و پهله توسط کمیته امداد و مشارکت سپاه و مطالعه مسیر میمه به بدره و پیگیری ماده 23 آن و ثبت گردشگری شهر میمه داشت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است