فرماندار

۳۲۹ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به دهلران اختصاص یافت

۳۲۹ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به دهلران اختصاص یافت

مجید عسگری  در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دهلران اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی ۷۲ میلیارد ریال، نفت و گاز ۱۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و اعتبارات توزان ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای این شهرستان پیش بینی شده است.

وی تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد را از اولویت‌های مهم شهرستان در سال جهش تولید عنوان کرد و افزود: ۱۶۰ میلیارد ریال از این اعتبار در قالب الزامات برای پروژه های نیمه تمام است که قصد داریم با تخصیص اعتبارات به صورت ۱۰۰ در صدی تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

فرماندار دهلران با بیان اینکه عملکرد دستگاه ها در جذب اعتبارات توسط فرمانداری بررسی می شود، یادآور شد: دستگاه های اجرایی عملکرد سال گذشته مبتنی بر تخصیص ها و پیشرفت فیزیکی و ریالی را به فرمانداری ارائه کنند.

عسگری از کاهش ۲۴ درصدی اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه در پروژه ها معیشت مردم مد نظر می باشد لذا پروژه های تاثیرگذار در حوزه از جمله ساماندهی آبگرم اعتبارات بیشتری خواهند داشت و تلاش می شود فاز اول این پروژه تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: امسال به لحاظ اعتبارات سال سختی را پیش رو داریم، مدیران شهرستان باید با پیگیری تلاش خود را برای جذب اعتبارات بکار گیرند و با اعلام مدیریت برنامه ریزی در خصوص مبادله موافقت نامه ها اقدام کنند.

فرماندار دهلران از شهرداری ها خواست: طوری عمل کنند که مردم تغییر در فضای شهر و زندگی خود را احساس کنند و استفاده حداکثری از منابع را مد نظر قرار دهند.

شهرستان گرمسیری دهلران در ۲۲۰ کیلومتری ایلام واقع است.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است