تودیع و معارفه

رئیس جدید کمیته امداد دهلران معارفه شد

رئیس جدید کمیته امداد دهلران معارفه شد

فرماندار دهلران در این آئین گفت:خدمات کمیته امداد در همه حوزه ها و بویژه مسکن و اشتغال برجسته است

مجید عسگری در آئین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد دهلران  با اشاره به نقش کمیته امداد در ارائه خدمات به جامعه هدف و توفیق خدمت به این عزیزان گفت:حفظ شان و منزلت مردم و تکریم ارباب رجوع از اولویت هاست که کمیته امداد نیز این موضوعات را همیشه مد نظر داشته و دارد.

وی به خدمات کمیته امداد در حوزه های مختلف به مددجویان اشاره و گفت:توانمند سازی خانواده های مددجو از نکات مهمی است که باید با برنامه ریزی دنبال شود.

فرماندار دهلران به مسکن مددجویان و همت کمیته امداد در دهلران و افتتاح مسکن مهر آنها هم اشاره و گفت: کمیته امداد با تسهیلات اشتغال توانسته گام مهمی در این مسیر برای جامعه هدف بردارد ویکی از عملکردهای شاخص کمیته امداد است که در کنار سایر خدمات نقش مهمی در رفع محرومیت از جامعه هدف دارد.

وی تغییر مدیران را گامی برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم دانست و افزود:اقای موسوی رئیس قبلی کمیته امداد بازنشسته شد و اقای جاسمی با سوابق مدیریت در دهلران و ابدانان جایگزین وی شد.

قائم مقام کمیته امداد استان هم به گزارش افتتاح واحدهای مسکن مهر در دهلران و همت مسئولان شهرستان و فرماندار در این خصوص اشاره و گفت:در حوزه اشتغال هم در شهرستان با حمایت مسئولان اقدامات خوبی برای جامعه هدف انجام گرفته است.

در پایان از زحمات ۴ ساله موسوی رئیس سابق کمیته امداد دهلران تقدیر و علی جاسمی با ۱۷ سال سابقه مدیریت در کمیته امداد جایگزین وی شد

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است