فرماندار ویژه:

دهلران روند توسعه را با سرعت در پیش گرفته است

دهلران روند توسعه را با سرعت در پیش گرفته است

 مجید عسگری در آیین افتتاح فرمانداری ویژه دهلران با حضور استاندار با تقدیر از زحمات هیات دولت، استاندار و نماینده مجلس شورای اسلامی برای تحقق این خواسته بحق مردم دهلران اظهار داشت: این مهم روند توسعه شهرستان را سرعت می بخشد.

وی با اشاره به ۲ رویداد مهم یعنی  پافتتاح فرمانداری ویژه شهرستان و آغاز بکار مجدد پروژه کارخانه سیمان دهلران افزود: امروز به همت دولت تمامی دست‌اندرکاران کارخانه سیمان دهلران روند عملیات اجرایی خود را از سر گرفته است.

فرماندار ویژه دهلران با بیان خدمات دولت در شهرستان علی رغم محدودیت منابع و تحریم و خشکسالی تاکید کرد: هیچ خدمتی از دولت با وجود همه این شرایط تعطیل نشد و خدمات ادامه پیدا کرد.

عسگری با تبریک به رئیس جمهور جدید یادآور شد: امیدواریم با اتحاد و همدلی و تلاش شاهد گره گشایی از مشکلات مردم در دولت سیزدهم باشیم.

وی به شرایط قرمز کرونایی شهرستان اشاره و اضافه کرد: اصناف و بازاریان مردم و کادر درمان همکاری بیشتر کنند تا از این پیک هم عبور کنیم چرا که تقریبا ظرفیت تخت های بیمارستان تکمیل است.

فرماندار ویژه دهلران از همه مردم خواست در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش همکاری کنند.

عسگری واکسیناسیون نیروهای شرکت ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: رفع مشکلات بیمارستان و راه اندازی سی تی اسکن و سنوگرافی و حل مشکلات آبگرم از موضوعات مهمی هستند که امیدواریم استاندار پیگیری و حل و فصل کنند.

امام جمعه دهلران نیز گفت: خواسته ها و مطالبات مردم دهلران در حد ملی هستند و مردم چشم انتظار چنین برنامه هایی برای حل آنها هستند و فرمانداری ویژه از موضوعاتی بود که نماینده مردم در مجلس در دوران فرمانداری در دهلران پیگیری و امروز در قامت نماینده مردم آنرا به سرانجام رساند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: بار سنگین فرمانداری ویژه بر دوش دولت سیزدهم است و امیدواریم این مهم در حد حرف نماند و سایر اقدامات به لحاظ ساختاری و اداری و سایر موضوعات نیز محقق و مردم دهلران از مزایای فرمانداری ویژه به بهترین نحو بهره مند شوند.

وی به تامین نیروی انسانی شهرستان اشاره کرد و گفت: نیاز است از فرزندان این شهرستان در پست های مدیرکلی یا معاون مدیر کل در استان بکار گیری شوند تا برای رفع مشکلات منطقه و چانه زنی برای جذب اعتبارات تلاش کنند.

موسوی توجه به آب رسانی به برخی روستاها، حل مشکلات آبگرم، جاده ها و مسیرهای دهلران به اندیمشک و مهران را خواستار شد و افزود: مرز چیلات از مطالبات جدی است که باید گشایش یابد تا مردم دهلران از مزایای ۲۲۰ کیلومتری مرز با کشور عراق بهره مند شوند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است