فرماندار ویژه:

واکسیناسیون نیروهای شرکتی در دهلران باید سرعت بگیرد

واکسیناسیون نیروهای شرکتی در دهلران باید سرعت بگیرد

مجید عسگری  در نشست ستاد کرونا شهرستان با حضور معاون عمرانی استاندار ایلام به پنج هزار نیروی کارگری شهرستان و استفاده مشترک از خوابگاه و سرویس ایاب ذهاب اشاره کرد و اظهار داشت: واکسینه کردن نیروهای شرکت ها در محل کار باید در اولویت قرار گیرد و مسوولان شرکت های مذکور در این زمینه هماهنگی های لازم را انجام دهند.

وی افزود: صنعت ، معدن و تجارت ، اصناف ، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان و کار نظارت های لازم در خصوص رعایت دستورالعمل های کرونایی را پیگیری کنند.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به برگزاری ۵۷ جلسه ستاد کرونا در دهلران یادآور شد: تاکنون ۱۰ هزار و ۲۴۲ مورد نمونه گیری در شهرستان داشته ایم که چهار هزار و ۷۷۰ مورد مثبت است.

عسگری با اشاره به ۲۲ هزار و ۲۴۶ دز واکسن اختصاصی به شهرستان گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۱۹۹ دز تزریق شده است.

وی با اشاره به مجموعه اقدامات در راستای کرونا گفت: استفاده از پوشش ماسک در شهرستان ۵۰ درصد است و مردم باید با احساس مسوولیت استفاده از ماسک برای سلامت خود و جامعه را در دستور کار قرار دهند و از طرفی واکسیناسیون عمومی سرعت گیرد.

فرماندار ویژه دهلران خواستار تامین نیروی انسانی پزشک و پرستار و واکسن شد و افزود: روزانه باید یک هزار نفر واکسینه شوند.

وی گفت: راه اندازی سی تی اسکن در بیمارستان شهدا، تامین دستگاه اکسیژن ساز ، افزایش تخت و تامین دارو، سرم و داروهای خاص کرونا از دیگر نیازهای درمانی شهرستان دهلران است.

وی به نزدیک بودن فصل حضور عشایر کوچرو در منطقه اشاره کرد و گفت: عشایر کوچرو بدون واکسینه شدن وارد شهرستان نشوند.

عسگری به اربعین و محل تردد زائران از این شهرستان هم پرداخت و تاکید کرد: در صورت برگزاری اربعین باید برنامه ریزی و ۱۰۰ درصد جمعیت شهرستان دهلران واکسینه شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: تاکنون ۴۰ درصد جمعیت شهرستان در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.

احمد کرمی اضافه کرد: تجهیزات بیمارستانی با توجه به فاصله دهلران از مرکز استان باید در دسترس باشد که باید دانشگاه علوم پزشکی نیازهای مربوطه را تامین کند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است